Acreditarea ERASMUS+ - Șansa către un viitor european

Acreditarea ERASMUS+ - Șansa către un viitor european

 Începând cu anul școlar 2013- 2014, școala noastră dragă a pornit pe frumosul drum al învățării autentice, a învățării prin intermediul proiectelor europene, sub umbrela generoasă a programului ERASMUS+. 

 

Toate proiectele ERASMUS+, eTwinning și alte proiecte de finanțare europene, au condus către obținerea unei distincții extrem de onorante, aceea de școală cu Acreditare ERASMUS+, în data de 23 februarie 2021.

 https://www.erasmusplus.ro/library/2021/Rezultate%20Acreditare_AE_VET_SE.pdf

Vă împărtășim frumoasele cuvinte ale doamnei inspector școlar Claudia Bălici:

Acordarea acreditării ERASMUS + confirmă faptul că solicitantul a elaborat un plan de implementare a unor activități de mobilitate de înaltă calitate, în cadrul unui efort mai amplu de a-și dezvolta organizația.
Felicitări celor 11 unități de învățământ care au depus proiect de acreditare!
1. Scoala Sanitară Postliceală „Carol Davila" Petroșani
2 Liceul Tehnologic „Transilvania" Deva
3. Colegiul Economic „Emanuil Gojdu” Hunedoara
4. Liceul Tehnologic Grigore Moisil Deva
5. Liceul Tehnologic "Constantin Bursan" Hunedoara
6. Scoala Gimnazială nr. 4 Vulcan
7. Grădinița cu Program Prelungit Floare de Colț Brad
8. Scoala Gimnazială „Ion Gheorghe Duca” Petroșani
9. Scoala Gimnazială "Andrei Șaguna" Deva
10. Liceul de Arte „Sigismund Toduță"Deva
11. Liceul Teoretic „Avram Iancu" Brad
Un nou apel pentru Acreditare urmează să fie lansat în toamna acestui an.
Mult succes tuturor!
Cu considerație, inspector școlar, prof. Claudia Bălici .
 
Anul I al Acreditării noastre are ca obiectiv: Dezvoltarea competenţelor de predare - învăţare- evaluare, utilizând metode digitale, a unui număr de 25 de profesori. Pentru aceasta, comisia ERASMUS+ a unității a elaborat mai multe documente, care vor face parte din portofoliul fiecărui candidat, respectiv cerere, acord de participare și declaratie/ angajament, CV și fișa de evaluare. Atașăm fișa de evaluare, pentru ca fiecare profesor să știe ce anume trebuie să pregătească pentru selecție.
Data la care se vor putea depune dosarele de candidatură, va fi comunicată ulterior.
Mult succes, tuturor celor care vor aplica pentru participarea în mobilități!
Criterii de selecție profesori
19.99 Kb

Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar

  • Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar
  • Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar
  • Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar
  • Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar
  • Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar
  • Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar
  • Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar
  • Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar
  • Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar
  • Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar
  • Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar
  • Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar
  • Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar
  • Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar
  • Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar
  • Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar
  • Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar
  • Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar
  • Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar
  • Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar
  • Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar
  • Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar
  • Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar
  • Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar
  • Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar
  • Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar
  • Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar
  • Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar
  • Mobilități de formare pentru profesori și personal didactic auxiliar
În perioada 17- 23 iulie 2022, școala noastră dragă a beneficiat de un curs de formare, în cadrul Acreditării ERASMUS + a școlii, la Center for social development, research and innovation- INOVA din Croația.
Pentru că suntem ”Școală Europeană”, profesorii noștri investesc în pregătirea lor timp și resurse, chiar și în vacanța de vară, pentru că dorim să le oferim elevilor noștri o educație de nivel european, care le va oferi șanse reale pentru un viitor mai bun.
La cursul ”New Students- New Methods” au participat:
- prof. Ardelean Cristina Daniela;
- prof. Cimpoeșu Mihaela
- prof. Cotîrță Camelia
- prof. Gărăiacu Simona Cecilia
- prof. Gîrjob Elena
- prof. Ghirold Alina Adriana
- prof. Mătușa Cornelia
- prof. Pruteanu Smaranda
- prof. Roșca Aida
- prof. Scrădeanu Emilia
- prof. Stoica Alexandra Matilde
- prof. Șponor Claudia
La cursul de formare ”Play and learn-Digital Education for the 21st Century" au participat:
- director, prof. Demeter Mohora Ștefan
- prof. Asan Ramona Gabriela
- prof. Buiama Valeria
- prof. Diaconescu Magdalena
- prof. Hoarcă Codrea Alina
- prof. Iozsa Diana Victorina
- prof. Ititesc Oana Loredana
- prof. Kandut Delia Ramona
- prof. Manițiu Cornelia Alexandrina
- prof, Niculescu Magdalena
- prof. Szabo Szemida
- secretar șef Florea Ramona Sînziana
- administrator de patrimoniu Amariei Cleopatra Maria
- bibliotecar Călin Claudia
- inginer de sistem Bogoș Boldissar Francisc
Formatorii noștri, Marija Lesandric și Danijel Forjan, au fost foarte impresionați de implicarea remarcabilă a tuturor participanților din România, de interesul manifestat și de produsele activității acestora.
Pe lângă cunoștințele extrem de prețioase pe care le-am câștigat, am mai avut prilejul de a cunoaște orașul Vukovar, dar și orașele din apropiere, de a învăța despre cultura croată, de a gusta mâncărurile specifice acestei zone și de a admira frumusețea locurilor și a oamenilor.
Datorită acestei experiențe de formare de nivel european, am pus bazele unor viitoare colaborări în cadrul proiectelor ERASMUS+ de care școala noastră dragă, prin elevii și profesorii ei, va beneficia, dar și unor prietenii durabile și a unor amintiri de neuitat.
Mulțumiri speciale pentru organizatorul acestei formări, prof. Bruno Sekereš, membru al INOVA!
Felicitări, tuturor participanților, pentru absolvirea cu brio a acestor cursuri de formare! Ați fost la înălțime, ca întotdeauna!!! Coeziunea grupului nostru a crescut, datorită acestei mobilități. 
Precizăm că toate costurile cu formarea, transportul, cazarea, mesele și alte cheltuieli au fost asigurate din fondurile proiectului anului I al Acreditarii.
Atașăm linkurile în care se poate vedea ce am învățat, ce am creat și ce putem da mai departe. 
Frumoasa poveste a acestei mobilități redată în imaginile de mai sus!

Mobilități de formare pentru profesori

  • Mobilități de formare pentru profesori
  • Mobilități de formare pentru profesori
  • Mobilități de formare pentru profesori
  • Mobilități de formare pentru profesori
  • Mobilități de formare pentru profesori
  • Mobilități de formare pentru profesori
  • Mobilități de formare pentru profesori
  • Mobilități de formare pentru profesori
  • Mobilități de formare pentru profesori
  • Mobilități de formare pentru profesori
  • Mobilități de formare pentru profesori
  • Mobilități de formare pentru profesori
  • Mobilități de formare pentru profesori
  • Mobilități de formare pentru profesori
  • Mobilități de formare pentru profesori
24- 28 Octombrie 2022
Acreditare ERASMUS +, număr de referință 2021-1-RO01-KA121-SCH-000018412
 
Primul an de acreditare ERASMUS+ a adus școlii noastre un număr total de 37 de mobilități de formare, respectiv: 27 de mobilități de formare pentru personal didactic și didactic auxiliar la furnizorul de formare INOVA Croația, în perioada 18-24 iulie 2022, și 10 mobilități de formare la ITC International Praga, în perioada 24-28 octombrie 2022.
În Acreditarea ERASMUS+, pentru primul an, aveam prevăzute 25 de mobilități de formare, dar, pentru că ne-am dorit să beneficieze cât mai multe cadre didactice de magia proiectelor ERASMUS, am făcut multe economii, prin utilizarea transportului green, și am depășit cu mult numărul de mobilități asumate.
În 30 noiembrie se încheie primul an din Acreditarea ERASMUS+ și putem să ne mândrim cu faptul că ne-am realizat toate obiectivele asumate și continuăm procesul de formare, prin împărtășirea cunoștințelor dobândite în cadrul acestor cursuri către colegii care nu au participat la mobilități, în cadrul unor activități de mentorat, care se vor desfășura de-a lungul acestui an școlar.
Precizăm că toate costurile cu formarea, transportul, cazarea, mesele și alte cheltuieli au fost asigurate din fondurile proiectului anului I al Acreditarii.
Cursul furnizat de ITC International Praga a constat din 11 module, respectiv:
Course modules
Module 01 – Theoretical module – 21st Century Skills
Module 02 – Critical and creative thinking, how can it be developed?
Module 03 – Inquiry Based Learning, Task Based Learning
Module 04 – Gamifying the classroom
Module 05 – Using online applications it the classroom
Module 06 – Blended Learning - Flipped Classroom
Module 07 – Adapting teaching materials to suit the needs of differentiated classes
Module 08 – Metacognition - teaching students to learn
Module 09 – ICT as a tool for development of creativity and critical thinking – Digital Storytelling
Module 10 – Modern trends in Formative assessment
Module 11 – Peer Education
Au participat:
- prof. Butuza Luisiana
- prof. Andronache Claudia
- prof. Lăcătușu Cristina Mihaela
- prof. Avram Alina Didina
- prof. Demeter Mohora Nicoleta
- prof. Roșca Mariela Aida
- prof. Asan Ramona Gabriela
- prof. Demeter Mohora Ștefan
- prof. Hoarcă Codrea Alina Loredana
- prof. Ghirold Alina Adriana
  Primul eveniment de diseminare și împărtășire a experiențelor și cunoștințelor dobândite în mobilitatea de formare din iulie 2022, de la Vukovar- Croația, a avut loc în primul Consiliu profesoral de la începutul lunii septembrie, prilej cu care colegii care nu au participat au putut să afle informații despre experineța în ansamblul ei, să pună întrebări și să se lase inspirați pentru viitoarele mobilități de formare, prevăzute în Acreditarea ERASMUS+ a școlii  noastre dragi.
   Al doilea mare eveniment de diseminare a fost organizat cu prilejul InfoDays ERASMUS+, în perioada 13-15 octombrie 2022, în care profesorii au fost Biblioteci vii, iar elevii au pregătit prezentări despre experiențele trăite.

ANUL II AL ACREDITĂRII ERASMUS+

ANUL II AL ACREDITĂRII ERASMUS+
Număr de referință 2022-1-RO01-KA121-SCH-000064001
Aventura ERASMUS+ continuă, la școala noastră dragă! În cel de-al doilea an al acreditării, avem prevăzute foarte multe activități, precum și 4 mobilități la care vor participa un număr total de 8 profesori și 24 de elevi.
Pentru că se desfășoară în cadrul Acreditării școlii noastre dragi, proiectul are doar un număr de referință, însă noi i-am dat numele ”DON` T BE MEAN BEHIND THE SCREEN!” și are ca temă prevenirea bullying-ului în mediul virtual și vorbirea fără ură ( cyber- bullying and no- hate speech). Redăm contextul acestui proiect, precum și obiectivele și activitățile prevăzute.
Cuvintele noastre sunt foarte puternice. Pot construi atunci când sunt încurajatoare, stimulatoare și frumoase, dar pot și distruge atunci când sunt disprețuitoare, ofensatoare și dure. Cuvintele noastre pot deveni arme, atunci când lăsăm furia și ura să ne conducă. Ele îi pot distruge pe cei cărora li se adresează.
Internetul a adus beneficii uriașe utilizatorilor din întreaga lume, a scurtat distanțele de mii de kilometri, a ajutat la crearea de prietenii între oameni din toate țările lumii, dar a adus și neajunsuri, deoarece mulți oameni au ales să îl folosească pentru a înșela, a fura identități, fotografii și date personale, pe care le-au folosit pentru a face mult rău.
Copiii au acum un instrument foarte valoros pentru a căuta informații din orice domeniu, dar în același timp au un spațiu în care pot comunica prietenos sau ostil cu ceilalți colegi. Mulți copii aleg să folosească acest spațiu generos de comunicare pentru a jigni și umili alți copii. Așa a apărut o formă computerizată de agresiune, și anume cyber-bullying-ul.
O problemă actuală, care a rezultat din utilizarea pe scară largă a tehnologiei și a rețelelor sociale virtuale de către copii, este hărțuirea online. Nu este ușor de identificat, pentru că de obicei este camuflată de cei care o practică, prin uzurparea identității. Cercetările au mai arătat că bullying-ul poate avea consecințe negative grave la nivel psihologic și cognitiv; poate duce la o scădere a stimei de sine, a încrederii în sine, a motivației pentru învățare, a performanțelor școlare, dar, de asemenea, pot duce la acte extrem de grave, cum ar fi sinuciderea.
Prin urmare, acest parteneriat ne va facilita procesul prin care vom putea să îi ajutăm atât pe părinți cât și pe elevi să identifice și să răspundă la hărțuirea cibernetică, conform legii. În plus, școlile vor învăța cum să își actualizeze strategiile de siguranță pentru a-și proteja elevii împotriva hărțuirii cibernetice.
Scopul nostru este să cooperăm și să facem schimb de bune practici cu alte școlii din Turcia, Croația și Italia, pentru a obține o strategie comună, pentru a face față bullying-ului cibernetic. Elevii vor fi implicați activ în fiecare etapă și activitate a proiectului. Părinții vor fi cooptați la unele activități și ateliere.
Toți elevii și profesorii sunt invitați să participe la activitățile din cadrul acestui proiect! Vom publica, atât pe site-ul școlii cât și pe pagina de Facebook, calendarul activităților și al mobilităților.
Împreună putem schimba lumea în bine! Mult succes tuturor, în implementarea activităților proiectului și în asumarea unor comportamente responsabile!

PROCEDURA DE SELECȚIE A PROIECTULUI ”DON` T BE MEAN BEHIND THE SCREEN!”

PROCEDURA DE SELECȚIE A PROIECTULUI ”DON` T BE MEAN BEHIND THE SCREEN!”

PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ

Pentru selecția participanților în cadrul proiectului ERASMUS+

„DON` T BE MEAN BEHIND THE SCREEN”  

Număr de referință 2022-1-RO01-KA121-SCH-000064001

  1. Introducere

 

         Proiectul „DON` T BE MEAN BEHIND THE SCREEN”  a fost aprobat pentru  finanțare în cadrul celui de-al doilea an al ACREDITĂRII ERAMUS+. În cadrul acestui proiect vor avea loc 4  mobilități la care vor participa câte 2 profesori însoțitori și 6 elevi. Perioada de derulare  este 01.06.2022- 31.08.2023.

 

 

Obiectivul principal al proiectului este: Exchange of Good Practices

Scopul: Prevenirea și combaterea cyber- bullying- ului. Comunicarea non- violentă (No- hate speech)

 

  1. Documente de referință:
  • Legea Educației  Naționale- Legea Nr. 1/ 2011;
  • Apelul național de propuneri de proiecte din februarie 2022;
  • Acreditarea ERASMUS+ a școlii noastre, din 01.03.2021;
  • Regulamentul Parlamentului și al Consiliului European nr. 1288/ 2013 și Memorandumul Guvernului României nr. 10951/ 2013;
  • Contractul de finanțare din cadrul programului ERASMUS+, nr. de referință 2022-1-RO01-KA121-SCH-000064001;
  • Formularul de candidatură al proiectului;
  • Site-ul www.erasmusplus.ro.

 

  1. Dispoziții generale:

I.1 Prezenta procedură a fost elaborată în vederea selectării grupului țintă, în cadrul proiectului „DON` T BE MEAN BEHIND THE SCREEN”, finanțat de UE, prin programul ERASMUS+

I.2 Activitățile principale ale proiectului:

Activități de mobilitate, stagii de educație și învățare în străinătate cu o durată de 5 zile, care vor fi parcurse de un număr de 6 elevi/ mobilitate.

                  I.3  Conținutul activităților de mobilitate

Conform formularului de candidatură;

Înainte de desfășurarea activităților proiectului, toate școlile partenere vor informa personalul implicat în proiect cât și elevii în legătură cu acesta. Cu aprobarea directorului unității, se va forma echipa implicată în proiect și se vor distribui sarcinile fiecăruia. Criteriile de selectare a profesorilor pentru mobilități, vor fi stabilite de directorul unității școlare, de coordonatorul de proiect și de responsabilul C.E.A.C. Criteriile de selectare a elevilor vor fi stabilite de echipa de proiect și anunțate în școlile partenere ale proiectului.

 

  1. Descrierea activităților și responsabilităților

 

  1. Realizarea procedurii

 

În selecția grupului țintă de participanți  se va promova o politică de informare și o metodologie clară care va asigura participarea fără discriminare, respectând principiul egalității de șanse, al transparenței și al evitării conflictului de interese.

 

  1. Stabilirea condițiilor și a criteriilor de selecție

 

Condiții specifice de selecție pentru elevi:

  • Apartenența la grupul țintă;
  • În anul școlar precedent a obținut media anuală 10 la purtare și media anuală minim 8,00 la disciplina engleză;
  • Modul în care este motivată dorința de participare la mobilitate: obiective, modul de pregătire, impact, diseminare/ valorizare a rezultatelor proiectului (eseu);
  • Disponibilitatea de a găzdui elevi din țările partenere;
  • Competențe lingvistice de limba engleză;
  • Participarea la activitățile proiectului și la activități de voluntariat.

 

Condiții specifice de selecție pentru profesori însoțitori:

  • Să fie profesor titular la Școala Gimnazială ”Ion Gheorghe Duca” Petroșani;
  • Să dețină experiență în derularea de proiecte ( implementare, evaluare, diseminare/ valorizare);
  • Să dețină competențe lingvistice de comunicare în limba engleză,
  • Să dețină competențe de utilizare TIC;
  • Să aibă disponibilitate de lucru în echipă;
  • Implicarea în activități de voluntariat;

 

  1. Scopul

 

   Selectarea obiectivă, transparentă și nediscriminatorie a participanților aparținând grupului țintă (cadre didactice și elevi) la mobilitățile din cadrul proiectului „DON` T BE MEAN BEHIND THE SCREEN”

 

  1. Domeniul de aplicare

      La nivelul compartimentelor Școlii Gimnaziale ”Ion Gheorghe Duca” Petroșani.

 

  1. Descrierea procedurii:
  1. Identificarea persoanelor care doresc să participe la mobilitățile proiectului;
  2. Verificarea eligibilității persoanelor înscrise pentru participarea la mobilitățile din cadrul proiectului;
  3. Aplicarea procedurii de selecție în cazul în care numărul de persoane ce își exprimă dorința de a participa la mobilități este mai mare decât numărul de persoane ce pot participa (conform aplicației de proiect);
  4. Aprobarea listei persoanelor eligibile în cadrul Consiliului de Administrație;
  5. Emiterea deciziei privind participanții la mobilități.

 

  1. Criterii de selecție a cadrelor didactice:
  • Implicarea în activitățile din cadrul proiectelor ERASMUS+ derulate anterior- 25 p
  • Disponibilitatea de a participa la activitățile de mobilitate ale proiectului- 25 p,
  • Interesul acordat formării și dezvoltării profesionale- 20 p;
  • Comunicarea eficientă cu colegii, părinții, elevii - 10p;
  • Implicarea anterioară în viața școlii ( activități extrașcolare), de promovare a școlii și a imaginii școlii- 10 p;
  • Competențe de limba engleză- minim nivel A1 - 10 p.

 

  1. Criterii de selecție a elevilor:
  • Implicarea activă în activitățile din cadrul proiectului- 25 p;
  • Disponibilitatea de a participa la activitățile de mobilitate ale proiectului- 25 p;
  • Calități morale și de comportament, capacitate de cooperare, lucru în echipă- 10 p;
  • Competențe de limba engleză- minim nivel A2/B1 - 10 p;
  • Găzduirea unui elev din echipele țărilor partenere (pentru mobilitatea din România)- 10 p;
  • Rezultate la Olimpiadele și concursurile județene, regionale, naționale și internaționale- 10 p;
  • Participarea la activități de voluntariat- 10 p.

 

  1. Criterii de departajare
  • Nota obținută la proba scrisă de limba engleză și chestionar (pentru profesori și elevi);
  • Neparticiparea anterioară la proiectele ERASMUS+;
  • Apartenenţă la grupurile vulnerabile;
  • Găzduirea unui elev din străinătate;
  • Media anuală școlară pe anul școlar anterior.

 

  1. Conținutul dosarului de candidatură pentru cadrele didactice:
  • Cerere adresată comisie de selecție ERASMUS+ semnată și datată de participant;
  • Document justificativ care va conține :
  • Datele de identificare- nume, prenume, funcția, vechimea, încadrarea profesor/ profesor pentru învățământul primar/ institutor/ învățător);
  • Modalitatea în care își propune să utilizeze în instituție competențele dobândite în urma participării la activitatea de învățare/ predare/ formare.

 

  1. Conținutul dosarului de candidatură- elevi:
  • Cerere de participare adresată Comisiei de selecție ( Anexa 3)- semnată și datată de participant;
  • Recomandare din partea dirigintelui clasei. Recomandarea va conține : situația la învățătură, situația disciplinară, motive care îl recomandă pentru participarea la mobilitate (Anexa 1);
  • Acord de voluntariat pentru participarea la toate activitățile proiectului ( Anexa 2);
  • Acordul preliminar de deplasare, cu semnăturile părinților (Anexa 4);
  • Declarație de rambursare a cheltuielilor avansate de către coordonatorul ERASMUS+ pentru mobilitate, în cazul în care elevul sau părintele renunță la mobilitate (Anexa 5);
  • Adeverință medicală ( medicul de familie) cu mențiune apt pentru deplasarea în străinătate.

  Mențiuni suplimentare:

    Selecția elevilor se realizează în condițiile respectării egalității de șanse ( etnie, sex, religie, dizabilități, categorie socială);

   Pentru selecția cadrelor didactice și a elevilor se numește Comisia de selecție a participanților în cadrul proiectului „DON` T BE MEAN BEHIND THE SCREEN” prin decizie internă.

   Lista participanților eligibili selectați pentru mobilități se validează în cadrul comisiei cu majoritate de voturi.

   Dacă membri numiți în comisie și-au depus cereri de participare la mobilități, selecția candidaților se va face în absența acestora.

  Comisia de selecție  va înainta lista participanților eligibili către Consiliul Administrație care va aproba componența echipei participante la mobilitate.

 

 

 

 

  Director,                                                                     Coordonator ERASMUS+,

Prof. Demeter Mohora Ştefan Gavril                      Prof. Asan Ramona Gabriela

 

 

MOBILITĂȚI PREVĂZUTE ÎN ANUL II DE ACREDITARE ERASMUS+

         Am muncit mult pentru a găsi parteneri, având în vedere că numai noi avem finanțare, școlile și țările partenere nu beneficiază de nimic, doar vom derula activități împreună.

       Avem noroc de prieteni buni, unii sunt chiar cei cu care am început primul proiect, acum aproape 10 ani, iar ceilalți ne-au devenit prieteni muncind împreună la celelalte proiecte ale noastre.

      Aveți aici link-ul prezentării proiectului, prezentare care a fost realizată atât în Consiliul profesorl cât și în Consiliul elevilor școlii, pentru a fi informată toată lumea și pentru a-și exprima opțiunile de participare.

       Ne dorim să avem experiențe minunate și de neuitat, pe care să le împărtășim lumii întregi!!!

https://www.canva.com/design/DAFZHurfFak/BYCgD5JWh0pg-KxKaDXGiA/view

PROCEDURA DE SELECȚIE A PARTICIPANȚILOR LA PROIECTUL ”CLIMATE JUSTICE FOR CHANGE”

PROCEDURA DE SELECȚIE A PARTICIPANȚILOR LA PROIECTUL ”CLIMATE JUSTICE FOR CHANGE”

PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ

Pentru selecția participanților în cadrul proiectului ERASMUS+

„CLIMATE JUSTICE FOR CHANGE”

Număr de referință 2024-1-IS01-KA210-SCH-000250889

  1. Introducere

         Proiectul „CLIMATE JUSTICE FOR CHANGE”  a fost aprobat pentru  finanțare, începând cu luna septembrie 2024. În cadrul acestui proiect vor avea loc 3  mobilități, prima mobilitate se va desfășura în Islanda, țara coordonatoare, unde vor participa 2 profesori, fiind doar o întâlnire de proiect. Pentru elevi vor fi 2 mobilități, respectiv una în Polonia, în localitatea Psary și una în Turcia, în orașul Mersin,  unde vor participa câte 2 profesori însoțitori și 4 elevi. Perioada de derulare este 01.09.2024- 31.08.2026.

Obiectivul principal al proiectului este: Exchange of Good Practices – Schimbul de bune practici

Priorități: Mediul înconjurător și lupta împotriva schimbărilor climatice

                  Dezvoltarea abilităților ecologice

                  Cetățenie activă, identitate europeană și cultivarea valorilor europene

  1. Documente de referință:
  • Legea Educației  Naționale- Legea Nr. 198/ 2023;
  • Apelul național de propuneri de proiecte din februarie 2024;
  • Regulamentul Parlamentului și al Consiliului European nr. 1288/ 2013 și Memorandumul Guvernului României nr. 10951/ 2013;
  • Contractul de finanțare din cadrul programului ERASMUS+, nr. de referință 2024-1-IS01-KA210-SCH-000250889;
  • Formularul de candidatură al proiectului;
  • Site-ul www.erasmusplus.ro.
  1. Dispoziții generale:

I.1 Prezenta procedură a fost elaborată în vederea selectării grupului țintă, în cadrul proiectului „CLIMATE JUSTICE FOR CHANGE”, finanțat de UE, prin programul ERASMUS+

I.2 Activitățile principale ale proiectului:

Activități de mobilitate, stagii de educație și învățare în străinătate cu o durată de 5 zile, care vor fi parcurse de un număr de 4 elevi/ mobilitate.

I.3  Conținutul activităților de mobilitate

Conform formularului de candidatură;

Înainte de desfășurarea activităților proiectului, toate școlile partenere vor informa atât personalul implicat în proiect cât și elevii în legătură cu acesta. Cu aprobarea directorului unității, se va forma echipa implicată în proiect și se vor distribui sarcinile fiecăruia. Criteriile de selectare a profesorilor pentru mobilități, vor fi stabilite de directorul unității școlare, de coordonatorul de proiect și de responsabilul C.E.A.C. Criteriile de selectare a elevilor vor fi stabilite de echipa de proiect și anunțate în școlile partenere ale proiectului.

  1. Descrierea activităților și responsabilităților
  2. Realizarea procedurii

În selecția grupului țintă de participanți  se va promova o politică de informare și o metodologie clară care va asigura participarea fără discriminare, respectând principiul egalității de șanse, al transparenței și al evitării conflictului de interese.

 

  1. Stabilirea condițiilor și a criteriilor de selecție

 

Condiții specifice de selecție pentru elevi:

  • Apartenența la grupul țintă;
  • În anul școlar precedent a obținut media anuală 10 la purtare și media anuală minim 8,00 la disciplina engleză;
  • Modul în care este motivată dorința de participare la mobilitate: obiective, modul de pregătire, impact, diseminare/ valorizare a rezultatelor proiectului (eseu);
  • Disponibilitatea de a găzdui elevi din țările partenere;
  • Competențe lingvistice de limba engleză;
  • Participarea la activitățile proiectului și la activități de voluntariat.

 

Condiții specifice de selecție pentru profesori însoțitori:

  • Să fie profesor titular la Școala Gimnazială ”Ion Gheorghe Duca” Petroșani;
  • Să dețină experiență în derularea de proiecte ( implementare, evaluare, diseminare/ valorizare);
  • Să dețină competențe lingvistice de comunicare în limba engleză,
  • Să dețină competențe de utilizare TIC;
  • Să aibă disponibilitate de lucru în echipă;
  • Implicarea în activități de voluntariat;

 

  1. Scopul

 

   Selectarea obiectivă, transparentă și nediscriminatorie a participanților aparținând grupului țintă (cadre didactice și elevi) la mobilitățile din cadrul proiectului „CLIMATE JUSTICE FOR CHANGE”

 

  1. Domeniul de aplicare

      La nivelul compartimentelor Școlii Gimnaziale ”Ion Gheorghe Duca” Petroșani.

 

  1. Descrierea procedurii:
  1. Identificarea persoanelor care doresc să participe la mobilitățile proiectului;
  2. Verificarea eligibilității persoanelor înscrise pentru participarea la mobilitățile din cadrul proiectului;
  3. Aplicarea procedurii de selecție în cazul în care numărul de persoane ce își exprimă dorința de a participa la mobilități este mai mare decât numărul de persoane ce pot participa (conform aplicației de proiect);
  4. Aprobarea listei persoanelor eligibile în cadrul Consiliului de Administrație;
  5. Emiterea deciziei privind participanții la mobilități.

 

  1. Criterii de selecție a cadrelor didactice:
  • Implicarea în activitățile din cadrul proiectelor ERASMUS+ derulate anterior- 25 p
  • Disponibilitatea de a participa la activitățile de mobilitate ale proiectului- 25 p,
  • Interesul acordat formării și dezvoltării profesionale- 20 p;
  • Comunicarea eficientă cu colegii, părinții, elevii - 10p;
  • Implicarea anterioară în viața școlii ( activități extrașcolare), de promovare a școlii și a imaginii școlii- 10 p;
  • Competențe de limba engleză- minim nivel A1 - 10 p.

 

  1. Criterii de selecție a elevilor:
  • Implicarea activă în activitățile din cadrul proiectului- 25 p;
  • Disponibilitatea de a participa la activitățile de mobilitate ale proiectului- 25 p;
  • Calități morale și de comportament, capacitate de cooperare, lucru în echipă- 10 p;
  • Competențe de limba engleză- minim nivel A2/B1 - 10 p;
  • Găzduirea unui elev din echipele țărilor partenere (pentru mobilitatea din România)- 10 p;
  • Rezultate la Olimpiadele și concursurile județene, regionale, naționale și internaționale- 10 p;
  • Participarea la activități de voluntariat- 10 p.

 

  1. Criterii de departajare
  • Nota obținută la proba scrisă de limba engleză și chestionar (pentru profesori și elevi);
  • Neparticiparea anterioară la proiectele ERASMUS+;
  • Apartenența la grupurile vulnerabile;
  • Găzduirea unui elev din străinătate;
  • Media anuală școlară pe anul școlar anterior.

 

  1. Conținutul dosarului de candidatură pentru cadrele didactice:
  • Cerere adresată comisie de selecție ERASMUS+ semnată și datată de participant;
  • Document justificativ care va conține :
  • Datele de identificare- nume, prenume, funcția, vechimea, încadrarea profesor/ profesor pentru învățământul primar/ institutor/ învățător);
  • Modalitatea în care își propune să utilizeze în instituție competențele dobândite în urma participării la activitatea de învățare/ predare/ formare.

 

  1. Conținutul dosarului de candidatură- elevi:
  • Cerere de participare adresată Comisiei de selecție ( Anexa 3)- semnată și datată de participant;
  • Recomandare din partea dirigintelui clasei. Recomandarea va conține : situația la învățătură, situația disciplinară, motive care îl recomandă pentru participarea la mobilitate (Anexa 1);
  • Acord de voluntariat pentru participarea la toate activitățile proiectului ( Anexa 2);
  • Acordul preliminar de deplasare, cu semnăturile părinților (Anexa 4);
  • Declarație de rambursare a cheltuielilor avansate de către coordonatorul ERASMUS+ pentru mobilitate, în cazul în care elevul sau părintele renunță la mobilitate (Anexa 5);
  • Adeverință medicală ( medicul de familie) cu mențiune apt pentru deplasarea în străinătate.

  Mențiuni suplimentare:

    Selecția elevilor se realizează în condițiile respectării egalității de șanse (etnie, sex, religie, dizabilități, categorie socială);

   Pentru selecția cadrelor didactice și a elevilor se numește Comisia de selecție a participanților în cadrul proiectului „CLIMATE JUSTICE FOR CHANGE” prin decizie internă.

   Lista participanților eligibili selectați pentru mobilități se validează în cadrul comisiei cu majoritate de voturi.

   Dacă membri numiți în comisie și-au depus cereri de participare la mobilități, selecția candidaților se va face în absența acestora.

  Comisia de selecție  va înainta lista participanților eligibili către Consiliul Administrație care va aproba componența echipei participante la mobilitate.

 

  Director,                                                                     Coordonator ERASMUS+,

Prof. Demeter Mohora Ştefan Gavril                      Prof. Asan Ramona Gabriela

 

 

PROCEDURA DE SELECȚIA A PARTICIPANȚILOR LA PROIECTUL ”EDUCATION FOR MEDIA AND AGAINST FAKE NEWS”

PROCEDURA DE SELECȚIA A PARTICIPANȚILOR LA PROIECTUL ”EDUCATION FOR MEDIA AND AGAINST FAKE NEWS”

PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ

Pentru selecția participanților în cadrul proiectului ERASMUS+

”EDUCATION FOR MEDIA AND AGAINST FAKE NEWS”

Număr de referință 2024-1-RO01-KA121-SCH-000226334

Introducere

         Proiectul ”EDUCATION FOR MEDIA AND AGAINST FAKE NEWS” a fost aprobat pentru  finanțare, începând cu luna iunie 2024. În cadrul acestui proiect vor avea loc 4  mobilități, la care vor participa un număr de 24 de elevi și 8 profesori însoțitori, respectiv 6 elevi și 2 profesori/ mobilitate. Perioada de derulare a proiectului este 01.06.2024- 31.08.2025, iar mobilitățile se desfășoară în lunile decembrie 2024, martie, aprilie și mai 2025. Acest proiect este dedicat celui de-al patrulea an al Acreditării ERASMUS+  a școlii noastre, el având doar un număr de referință, titlul proiectului a fost dat de școala noastră, pentru a le fi mai ușor copiilor și profesorilor să îl cunoască. Finanțarea este doar pentru școala noastră, conform principiilor Acreditării ERASMUS+, noi trebuin să ne găsim școli care să ne găzduiască. Am primit răspuns favorabil, la cererile noastre de găzduire, de la școli din Ungaria, Polonia, Croația și Turcia.

Obiectivul principal al proiectului este: Exchange of Good Practices – Schimbul de bune practici

Obiectivul general: Implicarea comunității școlare, locale și internaționale, în creșterea unei generații care va putea diferenția știrile adevărate, constructive de cele dăunătoare, nocive și care va participa activ prin generarea unei mass- media de calitate, în viitor.

Scopul proiectului:  Informarea elevilor despre capcanele din mass-media, identificarea metodelor prin care ar putea să se protejeze și apere de efectele negative ale informațiilor transmise de aceasta, precum și găsirea unor modalități de utilizare inteligentă și echilibrată ale noilor tehnologii și mijloace media. Ne dorim, de asemenea, și dezvoltarea competențelor și abilităților copiilor de a folosi internetul într-un mod creativ, util și sigur fără a se mai lăsa manipulați de informația media.

 

  1. Documente de referință:
  • Legea Educației  Naționale- Legea Nr. 198/ 2023;
  • Apelul național de propuneri de proiecte din februarie 2024;
  • Acreditarea ERASMUS+ a școlii noastre, din 01.03.2021;
  • Regulamentul Parlamentului și al Consiliului European nr. 1288/ 2013 și Memorandumul Guvernului României nr. 10951/ 2013;
  • Contractul de finanțare din cadrul programului ERASMUS+, nr. de referință 2024-1-RO01-KA121-SCH-000226334, din anul IV al Acreditării ERASMUS+ a școlii;
  • Formularul de candidatură al proiectului;
  • Site-ul www.erasmusplus.ro.

 

  1. Dispoziții generale:

I.1 Prezenta procedură a fost elaborată în vederea selectării grupului țintă, în cadrul proiectului ”EDUCATION FOR MEDIA AND AGAINST FAKE NEWS”, finanțat de UE, prin programul ERASMUS+

I.2 Activitățile principale ale proiectului:

Activități de mobilitate, stagii de educație și învățare în străinătate cu o durată de 5 zile, care vor fi parcurse de un număr de 6 elevi/ mobilitate.

                  I.3  Conținutul activităților de mobilitate

Conform formularului de candidatură;

Înainte de desfășurarea activităților proiectului, toate școlile partenere vor informa personalul implicat în proiect cât și elevii în legătură cu acesta. Cu aprobarea directorului unității, se va forma echipa implicată în proiect și se vor distribui sarcinile fiecăruia. Criteriile de selectare a profesorilor pentru mobilități, vor fi stabilite de directorul unității școlare, de coordonatorul de proiect și de responsabilul C.E.A.C. Criteriile de selectare a elevilor vor fi stabilite de echipa de proiect și anunțate în școlile partenere ale proiectului.

 

  1. Descrierea activităților și responsabilităților

 

  1. Realizarea procedurii

 

În selecția grupului țintă de participanți  se va promova o politică de informare și o metodologie clară care va asigura participarea fără discriminare, respectând principiul egalității de șanse, al transparenței și al evitării conflictului de interese.

 

  1. Stabilirea condițiilor și a criteriilor de selecție

 

Condiții specifice de selecție pentru elevi:

  • Apartenența la grupul țintă;
  • În anul școlar precedent a obținut media anuală 10 la purtare și media anuală minim 8,00 la disciplina engleză;
  • Modul în care este motivată dorința de participare la mobilitate: obiective, modul de pregătire, impact, diseminare/ valorizare a rezultatelor proiectului (eseu);
  • Disponibilitatea de a găzdui elevi din țările partenere;
  • Competențe lingvistice de limba engleză;
  • Participarea la activitățile proiectului și la activități de voluntariat.

 

Condiții specifice de selecție pentru profesori însoțitori:

  • Să fie profesor titular la Școala Gimnazială ”Ion Gheorghe Duca” Petroșani;
  • Să dețină experiență în derularea de proiecte ( implementare, evaluare, diseminare/ valorizare);
  • Să dețină competențe lingvistice de comunicare în limba engleză,
  • Să dețină competențe de utilizare TIC;
  • Să aibă disponibilitate de lucru în echipă;
  • Implicarea în activități de voluntariat;

 

  1. Scopul

 

   Selectarea obiectivă, transparentă și nediscriminatorie a participanților aparținând grupului țintă (cadre didactice și elevi) la mobilitățile din cadrul proiectului ”EDUCATION FOR MEDIA AND AGAINST FAKE NEWS”.

 

  1. Domeniul de aplicare

      La nivelul compartimentelor Școlii Gimnaziale ”Ion Gheorghe Duca” Petroșani.

 

  1. Descrierea procedurii:
  1. Identificarea persoanelor care doresc să participe la mobilitățile proiectului;
  2. Verificarea eligibilității persoanelor înscrise pentru participarea la mobilitățile din cadrul proiectului;
  3. Aplicarea procedurii de selecție în cazul în care numărul de persoane ce își exprimă dorința de a participa la mobilități este mai mare decât numărul de persoane ce pot participa (conform aplicației de proiect);
  4. Aprobarea listei persoanelor eligibile în cadrul Consiliului de Administrație;
  5. Emiterea deciziei privind participanții la mobilități.

 

  1. Criterii de selecție a cadrelor didactice:
  • Implicarea în activitățile din cadrul proiectelor ERASMUS+ derulate anterior- 25 p
  • Disponibilitatea de a participa la activitățile de mobilitate ale proiectului- 25 p,
  • Interesul acordat formării și dezvoltării profesionale- 20 p;
  • Comunicarea eficientă cu colegii, părinții, elevii - 10p;
  • Implicarea anterioară în viața școlii ( activități extrașcolare), de promovare a școlii și a imaginii școlii- 10 p;
  • Competențe de limba engleză- minim nivel A1 - 10 p.

 

  1. Criterii de selecție a elevilor:
  • Implicarea activă în activitățile din cadrul proiectului- 25 p;
  • Disponibilitatea de a participa la activitățile de mobilitate ale proiectului- 25 p;
  • Calități morale și de comportament, capacitate de cooperare, lucru în echipă- 10 p;
  • Competențe de limba engleză- minim nivel A2/B1 - 10 p;
  • Găzduirea unui elev din echipele țărilor partenere (pentru mobilitatea din România)- 10 p;
  • Rezultate la Olimpiadele și concursurile județene, regionale, naționale și internaționale- 10 p;
  • Participarea la activități de voluntariat- 10 p.

 

  1. Criterii de departajare
  • Nota obținută la proba scrisă de limba engleză și chestionar (pentru profesori și elevi);
  • Neparticiparea anterioară la proiectele ERASMUS+;
  • Apartenența la grupurile vulnerabile;
  • Găzduirea unui elev din străinătate;
  • Media anuală școlară pe anul școlar anterior.

 

  1. Conținutul dosarului de candidatură pentru cadrele didactice:
  • Cerere adresată comisie de selecție ERASMUS+ semnată și datată de participant;
  • Document justificativ care va conține :
  • Datele de identificare- nume, prenume, funcția, vechimea, încadrarea profesor/ profesor pentru învățământul primar/ institutor/ învățător);
  • Modalitatea în care își propune să utilizeze în instituție competențele dobândite în urma participării la activitatea de învățare/ predare/ formare.

 

  1. Conținutul dosarului de candidatură- elevi:
  • Cerere de participare adresată Comisiei de selecție ( Anexa 3)- semnată și datată de participant;
  • Recomandare din partea dirigintelui clasei. Recomandarea va conține : situația la învățătură, situația disciplinară, motive care îl recomandă pentru participarea la mobilitate (Anexa 1);
  • Acord de voluntariat pentru participarea la toate activitățile proiectului ( Anexa 2);
  • Acordul preliminar de deplasare, cu semnăturile părinților (Anexa 4);
  • Declarație de rambursare a cheltuielilor avansate de către coordonatorul ERASMUS+ pentru mobilitate, în cazul în care elevul sau părintele renunță la mobilitate (Anexa 5);
  • Adeverință medicală ( medicul de familie) cu mențiune apt pentru deplasarea în străinătate.

  Mențiuni suplimentare:

    Selecția elevilor se realizează în condițiile respectării egalității de șanse ( etnie, sex, religie, dizabilități, categorie socială);

   Pentru selecția cadrelor didactice și a elevilor se numește Comisia de selecție a participanților în cadrul proiectului ”EDUCATION FOR MEDIA AND AGAINST FAKE NEWS” prin decizie internă.

   Lista participanților eligibili selectați pentru mobilități se validează în cadrul comisiei cu majoritate de voturi.

   Dacă membri numiți în comisie și-au depus cereri de participare la mobilități, selecția candidaților se va face în absența acestora.

  Comisia de selecție  va înainta lista participanților eligibili către Consiliul Administrație care va aproba componența echipei participante la mobilitate.

 

  Director,                                                                     Coordonator ERASMUS+,

Prof. Demeter Mohora Ştefan Gavril                      Prof. Asan Ramona Gabriela

 

 

REZULTATELE SELECȚIEI ELEVILOR PENTRU MOBILITĂȚILE ERASMUS+

  • REZULTATELE SELECȚIEI ELEVILOR PENTRU MOBILITĂȚILE ERASMUS+
  • REZULTATELE SELECȚIEI ELEVILOR PENTRU MOBILITĂȚILE ERASMUS+

Publicăm rezultatele selecției pentru fiecare proiect în parte, respectiv proiectul pentru ANUL IV al Acreditării ERASMUS+, un proiect a cărui temă este ”EDUCAȚIA PENTRU MEDIA ȘI ÎMPOTRIVA FAKE NEWS”, contract nr. 2024-1-RO01-KA121-SCH-000226 și proiectul de parteneriat la scală mică  ERASMUS+ ”CLIMATE JUSTICE FOR CHANGE”, contract nr. 2024-1-IS01-KA210-SCH-000250889

Pentru fiecare mobilitate, din cadrul Acreditării ERASMUS+, avem aprobate un număr de 6 locuri pentru elevi și 2 locuri pentru profesorii însoțitori. 

După cum știți, în cadrul Acreditării nu avem parteneri, trebuie să ne căutăm noi școli din Europa, care acceptă să ne primească și să desfășoare activități cu noi, pe tema proiectului, prin urmare numai școala noastră beneficiază de finanțare, nu și școala gazdă.

O comisie formată din 6 cadre didactice a verificat toate aplicațiile și vă putem aduce la cunoștință rezultatele finale.  În cadrul comisiei s-a discutat posibilitatea participării unui număr suplimentar de copii, de pe lista de rezervă, în țările în care găsim cazări și transport mai ieftin, pentru a ne încadra în sumele aprobate, pentru a beneficia cât mai mulți dintre elevii noștri de experiențe de învățare și culturale europene. 

Cel de-al doilea proiect, ”CLIMATE JUSTICE FOR CHANGE”, are aprobate 4 locuri pentru elevi și 2 locuri pentru profesorii însoțitori, pentru fiecare mobilitate. Aici avem parteneri care și ei primesc fonduri, prin urmare elevii participanți vor sta în familii- gazdă, iar elevii noștri vor găzdui și ei elevi din țările partenere, atunci când școala noastră va fi gazdă.

Mult succes tuturor, în derularea mobilităților, activităților și a împărtășirii experiențelor!

ANUL IV AL ACREDITĂRII ERASMUS+ - PROIECT EDUCAȚIE PENTRU MEDIA ȘI ÎMPOTRIVA FAKENEWS

 MOBILITATEA DIN UNGARIA, 17- 21.02.2025

  1. GHEJU ELISEI – CLASA A V-A A
  2. KIȘ TUDOR GABRIEL – CLASA A V-A A
  3. KECSETI SOFIA MARIA – CLASA A V-A A
  4. TREPTEȘ BĂCILĂ IOANA – CLASA A V-A A
  5. GROZEA EMMA ANTONIA – CLASA A V-A C
  6. BRÎNDEU IREN JULIE – CLASA A V-A A

MOBILITATEA DIN POLONIA,

  1. MIHANȚA ANCA NATALIA – CLASA A VII-A A
  2. FRANK ECATERINA – CLASA A VII-A A
  3. IANCU MARIA BIANCA – CLASA A VII-A A
  4. COSTICĂ STAMATIE NATALIA – CLASA A VII-A A
  5. CODREA TEODORA – CLASA A VII-A B
  6. CENUȘE MIRIAM – CLASA A VI-A A

MOBILITATEA DIN CROAȚIA, 07- 11.04.2025

  1. POSTOLACHE TIMEEA – CLASA A VI-A B
  2. POPA ELENA CAMELIA – CLASA A VI-A B
  3. MOGOI THEODORA MARIA – CLASA A VI-A B
  4. IUGA ALEXIA CRISTIANA – CLASA A VI-A B
  5. SOLOMON DELIA LAVINIA – CLASA A VIII-A C
  6. BODONI ALESSIA MIRUNA – CLASA A VIII-A C

MOBILITATEA DIN TURCIA,

  1. COFARU RAISA ȘTEFANIA – CLASA A VI-A B
  2. IANC DIANA GABRIELA – CLASA A V-A C
  3. LUCA MIRIAM NICOLE – CLASA A V-A C
  4. MATEI DAVID – CLASA A V-A C
  5. RUSU LIANA ELENA – CLASA A VI-A C
  6. DUMITRESCU DRAGOȘ – CLASA A VI-A C

 

REZERVE: BUZDUGAN MARIO ANDREI – CLASA A V-A C

GHEJU TOBIAS – CLASA A VII-A A

ROȘCA ANTONIA -CLASA A VI-A B

DUMITRU ARIANA – CLASA A VI-A A

ȚUCĂ IRINA PETRONELA – CLASA A V-A C

BARNA PATRICIA TIMEEA – CLASA A VI-A A

STOICA MAYA SOPHIA – CLASA A VI-A C

 

 

 

PROIECT ” CLIMATE JUSTICE FOR CHANGE”

TURCIA

  1. ILE TIMEEA JOY – CLASA A VI-A C
  2. MANOLIU AYAN – CLASA A V-A D
  3. FÂCIU DENIS ANDREI – CLASA A VI-A C
  4. VĂDUVA IOANA CARLA – CLASA A VI-A A

 

POLONIA, 19- 23.05.2025

  1. GREU ALEXANDRA SOFIA – CLASA A VII-A B
  2. CSONT LUCIA INA – CLASA A VI-A C
  3. DUMITRACHE SARA MARIA – CLASA A VI-A C
  4. TOMA YVONNE HEIDI – CLASA A VI-A C

 

REZERVE:

BOCA IOAN CEZAR – CLASA A VI-A C

CORLAN TEODORA – CLASA A VI-A C

JURJ CASIANA – CLASA A VI-A C

 

UPDATE LA SELECȚIE ELEVI

Am reușit să facem economii, prin transportul green și prin cazări bune și ieftine, astfel că au participat mai mulți elevi, circa 2 elevi/ mobilitate în plus. Din cauza unor probleme de sănătate, doi dintre elevii selectați nu au mai putut participa, astfel că am apelat la rezerve. Având în vedere faptul că nu mai avem rezerve și că își depuseseră solicitări și elevi care mai beneficiaseră o dată de o mobilitate ERASMUS, am întregit lista rezervelor cu aceștia. Este foarte important să avem această listă de rezerve, pentru că pot apărea situații în care cei selectați nu se mai pot deplasa în mobilități. Mult succes tuturor, la implementarea cu succes a activităților proiectelor noastre ERASMUS+!

ANUL IV AL ACREDITĂRII ERASMUS+ - PROIECT EDUCAȚIE PENTRU MEDIA ȘI ÎMPOTRIVA FAKENEWS

 MOBILITATEA DIN UNGARIA, 17- 21.02.2025

  1. GHEJU ELISEI – CLASA A V-A A
  2. KIȘ TUDOR GABRIEL – CLASA A V-A A
  3. KECSETI SOFIA MARIA – CLASA A V-A A
  4. TREPTEȘ BĂCILĂ IOANA – CLASA A V-A A
  5. GROZEA EMMA ANTONIA – CLASA A V-A C
  6. BRÎNDEU IREN JULIE – CLASA A V-A A
  7. GHEJU TOBIAS – CLASA A VII-A B
  8. BUSDUGAN MARIO – CLASA A V-A C

MOBILITATEA DIN POLONIA, 18-23. 05.2025

  1. MIHANȚA ANCA NATALIA – CLASA A VII-A A
  2. FRANK ECATERINA – CLASA A VII-A A
  3. IANCU MARIA BIANCA – CLASA A VII-A A
  4. COSTICĂ STAMATIE NATALIA – CLASA A VII-A A
  5. CODREA TEODORA – CLASA A VII-A B
  6. CENUȘE MIRIAM – CLASA A VI-A A
  7. BARNA PATRICIA TIMEEA – CLASA A VI-A A
  8. STOICA MAYA SOPHIA – CLASA A VI-A C

MOBILITATEA DIN CROAȚIA, 07- 11.04.2025

  1. POSTOLACHE TIMEEA – CLASA A VI-A B
  2. POPA ELENA CAMELIA – CLASA A VI-A B
  3. MOGOI THEODORA MARIA – CLASA A VI-A B
  4. IUGA ALEXIA CRISTIANA – CLASA A VI-A B
  5. SOLOMON DELIA LAVINIA – CLASA A VIII-A C
  6. BODONI ALESSIA MIRUNA – CLASA A VIII-A C
  7. ROȘCA ANTONIA – CLASA A VI-A B
  8. IUREA ANDREI COSTEL – CLASA AV-A A

MOBILITATEA DIN TURCIA, 25-30.05.2025

  1. COFARU RAISA ȘTEFANIA – CLASA A VI-A B
  2. ȚUCĂ IRINA PETRONELA – CLASA A V-A C
  3. LUCA MIRIAM NICOLE – CLASA A V-A C
  4. BOCA IOAN CEZAR – CLASA A VI-A C             
  5. RUSU LIANA ELENA – CLASA A VI-A C
  6. DUMITRESCU DRAGOȘ – CLASA A VI-A C

REZERVE:

  1. IUREA ANTONIA MARIA
  2. RÂȘNOVEANU ANDREI RAREȘ
  3. ROGOBETE MARA CORINA
  4. PETRE ANDREI NICOLAE
  5. STEPAN LUCA NICHOLAS

PROIECT ” CLIMATE JUSTICE FOR CHANGE”

TURCIA, OCTOMBRIE 2025

  1. ILE TIMEEA JOY – CLASA A VI-A C
  2. FÂCIU DENIS ANDREI – CLASA A VI-A C
  3. VĂDUVA IOANA CARLA – CLASA A VI-A A
  4. CORLAN TEODORA – CLASA A VI-A C
  5. JURJ CASIANA – CLASA A VI-A C

 

POLONIA, 19- 23.05.2025

  1. GREU ALEXANDRA SOFIA – CLASA A VII-A B
  2. CSONT LUCIA INA – CLASA A VI-A C
  3. DUMITRACHE SARA MARIA – CLASA A VI-A C
  4. TOMA YVONNE HEIDI – CLASA A VI-A C
  5. MANOLIU AYAN – CLASA A V-A D

 

REZERVE:

  1. CĂCIULAN VLAD MIHNEA
  2. PĂUN IANIS CONSTANTIN DARRIN

Situatii scolare elevi

Recupaerare parola uitata

Calendar evenimente Mai

Nu sunt evenimente pentru luna Mai
http://www.hotmail.com

Ne gasiti si pe Facebook