Anunț concurs pentru postul de îngrijitor
Școala Gimnazială Ion Gheorghe Duca Petroșani, cu sediul în Petroșani, str. Șt. O. Iosif nr. 4, județul Hunedoara, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022, respectând prevederile Ordonanței de Urgență nr. 156/2024, după cum urmează:
DENUMIREA POSTULUI: îngrijitor
NUMĂRUL POSTURILOR: I post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Personal nedidactic
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi;40 de ore pe săptămână PERIOADA: nedeterminată
Condițiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 15 la H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/28.10.2022:
- are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui
stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației
Elvetiene;
- cunoaște limba română, scris și vorbit;
- are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr, 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
- nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
- nu a comis infracțiunile prevăzute la art. I alin. (2) din Legea nr. 1 18/2019 privind Registru] național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (l) lit. h).
Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt: Studii: gimnaziu, școală profesională, liceu
Vechimea în muncă: nu este cazul
Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:
- formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
- copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
- copiile documentelor care atestă nivelul studiilor;
- copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă;
- certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin, (2) din Legea nr. I I 8/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
- Curriculum Vitae, model comun european.
Calendarul de desfă urare a concursului ce va fi or anizat la sediul institutiei:
Nr. crt. |
Activități |
Data și ora |
|
|||
|
1. |
Publicarea anuntului |
01.04.2025 |
|||
|
2. |
Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Școala Gimnazială Ion Gheorghe Duca Petroșani, cu sediul în Petroșani, str. Șt, O. Iosif nr. 4, 'udetul Hunedoara |
Termen-limită: 02.04.2025 -15.04.2025, ora 8,00-16.00 |
|||
|
3. |
Selecția dosarelor de către membrii comisiei de concurs |
16.04.2025, ora 1 1,00 |
|||
|
4. |
Afișarea rezultatelor selecției dosarelor |
17.04.2025, ora 12.00 |
|||
|
5. |
Depunerea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor |
17.04.2025, ora 12.OO-14.OO |
|||
|
6. |
Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor |
17.04.2025, ora 16,00 |
|||
|
7. |
Susținerea probei practice |
28.04.2025, ora 08-00-1 1 .OO |
|||
|
8. |
Afișarea rezultatului probei practice |
28.04.2025, ora 1200 |
|||
|
9. |
Depunerea contestațiilor privind rezultatele probei practice |
28.04.2025, ora 12.00-14.00 |
|||
|
10. |
Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor |
28.04.2025, ora 16.00 |
|||
|
11. |
Susținerea interviului |
29.04.2025, ora 08.00 -l I .OO |
|||
|
12. |
Comunicarea rezultatelor după susținerea interviului |
29.04.2025, ora 12.00 |
|||
|
13. |
Depunerea contestațiilor privind rezultatul interviului |
29.04.2025, ora 12.00-14.00 |
|||
|
14. |
Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor |
29.04.2025, ora 16.00 |
|||
|
15. |
Afișarea rezultatului final al concursului |
30.04.2025, ora 9.00 |
|||
BIBLIOGRAFIA la concursul organizat în vederea ocupării postului
1. Legea sănătății și securității in muncă nr. 319/2006 cu modificările și completările ulterioare;
CAP.IV- Obligațiile lucrătorilor
CAP. V- Supravegherea sănătății
CAP VI- Comunicarea, cercetarea, înregistrarea și raportarea evenimentelor CAP VII- Grupuri sensibile la riscuri
2.Legea nr.307/ 2006 privind apărarea împotriva incendiilor, publicată în Monitorul Oficial nr.
663/ 21.07.2006, cu modificările și completările ulterioare.
CAP II- Obligații privind apărarea împotriva incendiilor
3.Legea 53/ 2003 actualizată- codul muncii „răspunderea disciplinară" (art.247- art.252);
4.Regulamentul cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar2024;Titlul IV- Personalul unităților de invățământ; Cap. 2 : Personalul nedidactic;
TEMATICA la concursul organizat în vederea ocupării postului
TEMA 1 : Obligațiile și reponsabilitățile lucrătorului
TEMA 2: Securitatea și sănătatea muncă
TEMA 3 : Comunicarea, cercetarea, înregistrarea și raportarea evenimentelor
TEMA 4: Obligații privind apărarea împotriva incendiilor
TEMA 5: Norme generale ale personalului contractual
TEMA 6: Răspunderea disciplinară
TEMA 7:Activitatea personalului nedidactic prevăzută în ROFUIP
Informații suplimentare se pot obține la telefon: 0254542342, la adresa de email:igduca.petrosani@yahoo.cołn și pe website: https://igducapetrosani.ro, persoană de contact: Muntoiu Ionela, având funcția de secretar,
Director
Prof. Demeter Ștefan
Anunț concurs îngrijitor 2025 | 1.46 Mb |
Calendarul înscrierii în clasa pregătitoare
Informații utile pentru înscrierea în clasa pregătitoare
Pentru anul școlar 2025-2026, Școala Gimnazială I.G. Duca Petroșani își propune realizarea a trei clase pregătitoare, după cum urmează:
Nr. crt. |
Unitatea de învățământ |
Număr clase |
Număr locuri |
Alternativa |
1. |
Școala Gimnazială I.G. Duca Petroșani |
3 |
66 |
Tradițional |
Completarea de către părinți a cererilor-tip de înscriere în clasa pregătitoare se poate face online sau la Școala Gimnazială I.G. Duca Petroșani, în perioada
31.03.2025 - 06.05.2025,
în intervalul orar 8.00 - 18.00 (luni-joi), 8.00 - 17.00 (vineri)
Acte necesare înscrierii:
- Cerere-tip de înscriere
- Actul de identitate al părintelui/tutorelui legal - copie și original
- Certificatul de naștere al copilului - copie și original
- Documentul care atestă dezvoltarea psihosomatică corespunzătoare pentru parcurgerea clasei pregătitoare (acolo unde este cazul).
- Recomandare de înscriere în clasa pregătitoare (acolo unde este cazul).
- Alte documente care să ateste îndeplinirea criteriilor generale și/sau specifice (acolo unde este cazul).
CRITERII GENERALE ȘI SPECIFICE
ÎNSCRIERE CLASA PREGĂTITOARE
AN ŞCOLAR 2025-2026
Criteriile generale de departajare, care se aplică în situaţia prevăzută la art. 10, alin.1 , sunt următoarele:
- Existenţa unui certificat medical de încadrare în grad de handicap a copilului;
- Existenţa unui document care dovedeşte că este orfan de ambii părinţi. Situaţia copilului care provine de la o casă de copii/un centru de plasament/plasament familial se asimilează situaţiei copilului orfan de ambii părinţi.
- Existenţa unui document care dovedeşte că este orfan de un singur părinte.
- Existenţa unui frate /a unei surori înmatriculat/înmatriculate în unitatea de învăţământ respectivă.
Criteriile specifice de departajare propuse la înscrierea în învățământul primar pentru anul școlar 2025-2026 sunt următoarele:
Nr.crt. |
Criteriul specific |
Lista documentelor care sa dovedeasca indeplinirea criteriului |
1 |
Copilul a frecventat grădiniţa la Școala Gimnazială I.G.Duca Petroșani |
Adeverință eliberată de către unitatea de învățământ |
2 |
Locul de muncă al unui părinte/părinților este în circumscripția școlară |
Adeverința de la locul de muncă al părinților |
3 |
Copilul are bunici care locuiesc în circumscripția școlară |
- Declarație pe proprie răspundere a bunicilor cu privire la faptul că au copilul în grijă. - Carte de identitate a bunicilor |
4 |
Copilul are părinți cadre didactice/personal auxiliar sau nedidactic angajat în unitatea de învățământ |
Adeverință eliberată de către unitatea de învățământ |
Notă: Am atașat acestui anunț un document cu străzile care aparțin de școala noastră.
CIRCUMSCRIPȚII 2025 | 1.17 Mb |
„Sprijin educațional pentru preșcolarii și elevii dezavantajați din învățământul de stat preșcolar, primar și gimnazial”
Proiect cofinațat din Fondul Social European+ prin “Programul Incluziune și Demnitate Socială 2021-2027” Cod My SMIS 319029
Vă atașăm, spre luare la cunoștință, informațiile despre proiectul dedicat sprijinului educațional pentru preșcolarii și elevii dezavantajați:
Beneficiar: Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene/Direcția de Implementare Măsuri Sociale
Obiectivul general al proiectului: Obiectivul general al proiectului constă în creșterea calității vieții prin acordarea de tichete sociale pe suport electronic pentru sprijinul educațional în vederea achiziționării de materiale școlare de care beneficiază preșcolarii și elevii dezavantajați, în acord cu prevederile Ordonanței de Urgență nr. 83 din 12 octombrie 2023, cu modificările și completările ulterioare, privind unele măsuri pentru susținerea preșcolarilor și elevilor dezavantajați care beneficiază de sprijin educațional pe bază de tichete sociale pe suport electronic acordate din fonduri externe nerambursabile și luarea unor măsuri în domeniul educației.
Obiectiv specific al proiectului:
- Obiectivul specific al proiectului consta în acordarea de sprijin material pe bază de tichete sociale pe suport electronic pentru categoriile cele mai defavorizate grup țintă eligibil ce respectă prevederile Ordonanței de Urgență nr. 83/2023, cu modificările și completările ulterioare
- Acordarea prin tichete sociale pe suport electronic de materiale școlare, rechizite necesare frecventării școlii, articole de papetărie, caiete, stilouri cât și alte articole necesare în școli și grădinițe, precum și articole de vestimentație necesare frecventarii școlii și grădiniței.
- Reducerea numărului de elevi care abandonează timpuriu din cauza precarității materiale.
- Consolidarea coeziunii sociale și reducerea sărăciei extreme prin distribuirea de materiale școlare, precum și a articolelor de vestimentație.
Obiectivul tematic al proiectului:
Pentru a atenua riscul de părăsire timpurie a școlii, a fost aprobată „Schema naţională de sprijin pentru preşcolarii şi elevii dezavantajaţi 2023-2027” (S.N.S.E.D 2023-2027), implementată prin Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 83/2023, finanțată potrivit regulilor de eligibilitate ale Programului Incluziune și Demnitate Socială 2021-2027.
Valoarea totala a proiectului: 537.343.200,00 din FSE+
Durata proiectului: 4 ani
Proiect Sprijin | 213.22 Kb |
DECLARAȚII DE INTERESE
Pentru anul școlar 2024- 2025, cadrele didactice au depus declarațiile de interese, conform ordinului nr. nr. 3.051 din 11 ianuarie 2024.
Interese | 2.03 Mb |
Declarații interese 2 | 6.22 Mb |
Declarații interese 1 | 7.29 Mb |
Declarații de interese 4 | 3.26 Mb |
Declarații de interese 3 | 4.52 Mb |
CONCURS POSTURI VACANTE
ANUNŢ
Școala Gimnazială ”I.G.DUCA” Petroșani, în baza prevederilor Legii Învățămîntului Preuniversitar nr. 198/2023 cu modificările și completările ulterioare, în conformitate cu prevederile OME nr. 6170/2024 privind metodologia de organizare şi desfăşurare a concursurilor de ocupare a posturilor didactice/catedrelor care se vacantează pe parcursul anului şcolar în unităţile de învăţământ preuniversitar de stat, organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi didactice devenite vacante după începerea anului şcolar 2024-2025:
Nr. Crt. |
Unitatea de învățământ |
Postul/catedra |
Statut post (vacant /rezervat) |
Nivel |
Viabilitate |
Necesită proba practică /orală /avize /atestate |
1. |
Școala Gimnazială I.G. Duca Petroșani |
Profesor-educator |
Rezervat |
Gimnaziu |
Până la 31.08.2025 |
Inspecție specială la clasă |
2. |
Școala Gimnazială I.G. Duca Petroșani |
Profesor-educator |
Vacant |
Gimnaziu |
Până la 31.08.2025 |
Inspecție specială la clasă |
3. |
Școala Gimnazială I.G. Duca Petroșani |
Muzică instrumental-pian |
Vacant |
Primar-gimnaziu |
Până la 31.08.2025 |
Probă practică |
Condiții de înscriere conform art. 7 alin. 2-4 din Metodologia OME nr. 6170/2024.
Dosarele vor fi întocmite pe baza cererii tip de înscriere la concurs – anexa nr. 1 la Metodologia OME nr. 6170/2024.
Înscrierea candidaților se face la secretariatul Școlii Gimnaziale I.G. Duca Petroșani, în perioada 12.09.2024 – 13.09.2024.
CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI
Nr. |
Data |
Etapa |
Locul |
Ora |
Observații |
1 |
11.09.2024 |
Publicarea anunțului și a calendarului de desfășurare a concursului |
Școala Gimnazială ,,I.G.Duca” Petroșani, Web site: |
10:00 |
|
2 |
12.09.2024-13.09.2024 |
Înscrierea candidaților |
Secretariat - Școala Gimnazială ,,I.G.Duca” Petroșani,
|
9:00 – 13:00 |
Conform Anexei 1 la Metodologie OME nr. 6170/2024 |
3 |
16.09.2024 |
Verificarea dosarelor de concurs |
Școala Gimnazială ,,I.G.Duca” Petroșani,
|
10:00-14:00 |
|
4 |
16.09.2024 |
Depunerea contestațiilor |
Secretariat - Școala Gimnazială ,,I.G.Duca” Petroșani,
|
14:00-16:00 |
|
5 |
17.09.2024 |
Publicarea listei candidaților admiși pentru susținerea probelor de concurs, a graficului inspecțiilor speciale la clasă |
Școala Gimnazială ,,I.G.Duca” Petroșani |
11:00 |
|
6 |
18.09.2024 |
Desfășurarea inspecțiilor speciale la clasă |
Școala Gimnazială ,,I.G.Duca” Petroșani |
10:00-15:00 |
|
7 |
19.09.2024 |
Publicarea listei candidaților admiși pentru susținerea probei scrise |
Școala Gimnazială ,,I.G.Duca” Petroșani |
10:00 |
|
8 |
24.09.2024 |
Desfășurarea probei scrise |
Școala Gimnazială ,,I.G.Duca” Petroșani |
09:00-13:00 |
|
9 |
24.09.2024 |
Afișarea rezultatelor |
Școala Gimnazială ,,I.G.Duca” Petroșani |
16:00 |
|
10 |
25.09.2024 |
Înregistrarea contestațiilor |
Secretariat - Școala Gimnazială ,,I.G.Duca” Petroșani,
|
10:00-12:00 |
|
11 |
26.09.2024 |
Soluționarea contestațiilor |
Școala Gimnazială ,,I.G.Duca” Petroșani |
14:00-15:00 |
|
12 |
27.09.2024 |
Afișarea rezultatelor finale |
Școala Gimnazială ,,I.G.Duca” Petroșani |
11:00 |
|
Director,
Prof. Demeter Mohora Ștefan
Bibliografie concurs profesor educator | 13.11 Kb |
Bibliografie concurs pian | 13.93 Kb |
ANUNȚ CONCURS SEPTEMBRIE 2024 | 170.04 Kb |
CERERE DE OFERTĂ
Schema de Granturi: Programul Național pentru Reducerea Abandonului Școlar
Beneficiar: Școala Gimnazială I.G. Duca Petroșani
Titlul proiectului: “Educația este importantă pentru toți”
Contract de finanțare nr. 1970/19/23.05.2024
CERERE DE OFERTĂ
nr. 5 din data 31.08.2024
Achiziția unui workshop destinat îmbunătățirii calității practicilor de predare, a cadrelor didactice pentru reducerea abandonului școlar
Școala Gimnazială I.G. Duca Petroșani implementează, in calitate de beneficiar, proiectul „Educația este importantă pentru toți” ,Contract de finanțare nr. 1970/19/23.05.2024 în cadrul Schemei de Granturi Programul Național pentru Reducerea Abandonului Școlar, parte a Planului Național pentru Redresare și Reziliență al României (PNRR) şi intenționează să utilizeze o parte din fonduri pentru achiziția serviciilor pentru care a fost emisă prezenta cerere de ofertă.
În acest sens, sunteti invitaţi să trimiteţi oferta dumneavoastră de preţ pentru următoarele servicii:
Nr. Crt. |
Descrierea serviciilor |
UM |
Cantitate |
1. |
Workshop destinat îmbunătățirii calității practicilor de predare, a cadrelor didactice pentru reducerea abandonului școlar pentru 30 de persoane |
buc |
1 |
2 |
Servicii de deplasare pentru cadrele didactice participante la formare tur -retur |
buc |
1 |
3 |
Servicii de cazare pentru 30 de personae participante la cursul de formare pentru două nopți
|
buc |
1 |
4 |
Servicii de masă pentru 30 persoane participante la cursul de formare |
buc |
1 |
Specificații tehnice solicitate pentru fiecare componentă a serviciilor:
Denumirea serviciilor: Workshop destinat îmbunătățirii calității practicilor de predare, a cadrelor didactice pentru reducerea abandonului școlar
|
Obiectivul serviciilor: Workshop destinat îmbunătățirii calității practicilor de predare, a cadrelor didactice pentru reducerea abandonului școlar, cu servicii aferente de transport, cazare și masă pentru 30 de participanți. |
Activități Workshop pe durata a trei zile destinat îmbunătățirii calității practicilor de predare, a cadrelor didactice pentru reducerea abandonului școlar, în cadrul activităților cuprinse în cererea de finanțare din cadrul proiectului. |
Livrabile
|
Perioadă de implementare/ Durata serviciilor 3 zile, 12 ore de workshop, desfășurate până la data de 30.11.2024 |
Locație Județul Hunedoara/ județe limitrofe |
Raportare În termen de 10 zile lucrătoare de la finalizare |
Facilități oferite de Beneficiar - |
Drepturi de proprietate intelectuală. Toate documentele elaborate sau pregătite de către Prestator pentru Beneficiar în cursul îndeplinirii serviciilor vor avea caracter confidențial și vor deveni și rămâne proprietatea absolută a Beneficiarului. Prestatorul va transmite toată această documentație către Beneficiar până la termenul final stabilit prin Contract sau până la expirarea acestuia. |
Valoarea totală a achiziţiei conform bugetului proiectului este de: 50000 lei fără TVA.
Oferta dumneavoastră, în formatul indicat în Anexa la prezenta Cerere de Ofertă, va fi depusă în conformitate cu termenii şi condiţiile de prestare precizate și va fi trimisă la:
Adresa: str. Șt.O. Iosif, nr.4
Telefon/Fax 0254542342/0254542342
E-mail: stefan40demeter@yahoo.com; igduca.petrosani@yahoo.com
Persoană de contact: Demeter Ștefan
Se acceptă oferte transmise în original, prin e-mail.
Preţul total ofertat trebuie să includă orice alte costuri necesare prestării serviciilor la locațiile de desfășurare a acestora. Oferta va fi exprimată în Lei, iar TVA va fi indicat separat (5%, 9% sau 19%, dupa cum este aplicabil).
Prestarea se realizează până la data de 30.11.2024.
Plata facturii se va efectua în lei, 100% la prestarea efectivă a serviciilor, pe baza facturii Prestatorului şi a procesului - verbal de recepţie.
Oferta dvs. trebuie să fie însoțită de o copie a Certificatului de Înregistrare sau a Certificatului Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului din care să rezulte numele complet, sediul și domeniul de activitate.
Vă informăm asupra: (i) obligației noastre, în calitate de autoritate contractantă, de a aplica prevederile Instrucțiunii nr. 6/30.08.2022 emisă de Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, referitoare la colectarea și accesul la datele privind beneficiarii reali ai destinatarilor fondurilor/contractanților din cadrul PNRR și, totodată, asupra (ii) obligației dvs. de a transmite datele și informațiile cu privire la beneficiarii reali ai destinatarilor fondurilor alocate din PNRR, înaintea semnării contractului de achiziție. În acest din urmă caz, se va semna, în mod obligatoriu, înaintea semnării contractului de achiziție, o declarație pe propria răspundere care va conține datele privind beneficiarii reali (cel puțin nume, prenume și data nașterii). Această obligație va fi aplicabilă inclusiv subcontractorilor.
Doar ofertele depuse de ofertanți calificați și care îndeplinesc cerințele tehnice care vor fi evaluate prin compararea serviciile și a preţurilor. Contractul se va acorda firmei care îndeplinește toate specificațiile tehnice solicitate și care oferă preţul cel mai mic.
Vă rugăm să transmiteți oferta dvs. prin depunere direct la adresa menționată mai sus sau prin e-mail , până cel târziu la data de 15.09.2024, ora 20.00.
Selecția
Orice potențial ofertant are dreptul de a solicita clarificări legate de prezenta cerere de ofertă, până cel târziu cu o zi înainte de data limită de depunere a ofertelor, prin transmitere direct la dresa menționată mai sus sau prin e-mail, a solicitărilor de clarificări.
Oferta dvs. trebuie să fie valabilă timp de 90 de zile de la data limită pentru transmiterea ofertei.
Vă rugăm să confirmați în scris primirea prezentei Cereri de ofertă şi să menţionaţi dacă urmează să depuneţi o ofertă sau nu.
Nume : Demeter Ștefan
Funcție: Manager de proiect
CERERE DE OFERTĂ PNRAS | 324.37 Kb |
REPARTIȚIE CLASE PREGĂTITOARE AN ȘCOLAR 2024-2025
Repartiția elevilor din clasele pregătitoare este afișată la la avizierul de la sediul nou, str. Șt.O.Iosif nr.4
Lista elevilor admiși în clasa pregătitoare, pentru anul școlar 2024- 2025. Orarul înscrierilor pentru etapa a II-a
În cadrul primei etape de înscriere și repartizare în clasa pregătioare, am avut un număr de 107 elevi înscriși, pe cele 110 locuri aprobate. Ca urmare, pentru că au fost respectate criteriile de înscriere, toate dosarele au fost validate și toți copiii au fost admiși, urmând ca din toamnă să fie elevii școlii noastre dragi.
În cea de-a doua etapă, mai avem încă 3 locuri libere, așa că vă așteptăm sa vă înscrieți la școala noastră dragă!
Liste pregătitoare 2024- 2025 | 543.32 Kb |
Elevii admiși la secția de muzică, an școlar 2024- 2025
În data de 27 mai 2024 a avut loc examenul de selecție a viitorilor elevi pentru secția de muzică a școlii. Elevii admiși sunt:
1. CĂLDĂRAR LENO - DANIEL- PIAN
2. FELVINCZI SARA ELENA - VIOARĂ
3. GHEJU RENE - VIOARĂ
4. LUCA IRINA IOANA - VIOARĂ
5. TĂTARU KEVIN CRISTIAN - PIAN
6. TODEA - DICONI IOANA MĂDĂLINA - PIAN
Mult succes tuturor!
CATALOG NOTE - Simularea examen de Evaluare naţională pentru absolvenţii clasei a VIII-a 2024
Simularea examen de Evaluare naţională pentru absolvenţii clasei a VIII-a 2024 | |||||
Sesiunea 2024 | |||||
CATALOG NOTE | |||||
Nr. Crt | Cod anonimizare | Nota limba română | Nota matematică | ||
9185430 | 9,2 | 8,3 | |||
1 | 2965201 | 5,15 | 5 | ||
2 | 10446102 | 4,3 | 3,5 | ||
3 | 9185530 | 4,65 | 2,5 | ||
4 | 8190798 | 7,3 | 5,15 | ||
5 | 8978813 | 7,9 | 7,05 | ||
6 | 8979065 | 5,55 | 3,15 | ||
7 | 8980429 | 7,3 | 5,35 | ||
8 | 9171661 | 8,2 | 6 | ||
9 | 8816448 | 7,85 | 5,25 | ||
10 | 9112730 | 6,75 | 5,95 | ||
11 | 9185574 | 8,05 | 6,9 | ||
12 | 9297203 | 6,95 | 3,7 | ||
13 | 11109114 | 7 | 3,55 | ||
14 | 11171616 | ABSENT | ABSENT | ||
15 | 8908929 | 7 | 7,05 | ||
16 | 8989890 | 8,1 | 7,95 | ||
17 | 2967251 | 6,85 | 3,25 | ||
18 | 8992992 | 6,95 | 8,05 | ||
19 | 9113029 | 5,6 | 5 | ||
20 | 9113172 | 5,45 | 3,5 | ||
21 | 8993198 | 6,05 | 4,35 | ||
22 | 5201301 | 9,25 | 7,95 | ||
23 | 8990076 | 5,9 | 5,15 | ||
24 | 9483928 | 8,35 | 8,2 | ||
25 | 11109150 | 7,35 | 7,35 | ||
26 | 13457644 | 4,8 | 2,5 | ||
27 | 2972501 | 8,6 | 8,65 | ||
28 | 9113630 | 4,75 | 3,1 | ||
29 | 9113758 | 4,8 | 1,5 | ||
30 | 8990674 | 8,1 | 6,95 | ||
31 | 11109202 | 6,7 | 3,6 | ||
32 | 9113918 | 6,45 | 4,55 | ||
33 | 8991169 | 7,7 | 5,65 | ||
34 | 9496652 | 8,7 | 7,45 | ||
35 | 8992525 | 7,35 | 5,55 | ||
36 | 8695697 | 6,25 | 5,35 | ||
37 | 14751191 | 4,8 | 3,5 | ||
38 | 6487151 | 7,8 | 4,65 | ||
39 | 9297347 | 7,4 | 6,95 | ||
40 | 9115082 | 6,9 | 3,4 | ||
41 | 2974951 | 6,9 | 5,15 | ||
42 | 2976851 | 6,35 | 6,3 | ||
43 | 9115444 | 6,95 | 6,75 | ||
44 | 7951557 | 9,3 | 8,4 | ||
45 | 8992814 | 3,85 | 2,5 | ||
46 | 8591878 | 6,2 | 5,65 | ||
47 | 2946101 | 4,9 | 3 | ||
48 | 9483975 | 5,95 | 3,5 | ||
49 | 8993683 | 6,4 | 3,8 | ||
50 | 8824390 | 4,4 | ABSENT | ||
51 | 2987001 | 8,5 | 9 | ||
52 | 7925630 | 5,65 | 4,5 | ||
53 | 8264778 | 3,1 | 3,65 | ||
54 | 9115997 | 7,25 | 4,75 | ||
55 | 8994471 | 6,7 | 6,1 | ||
56 | 8352599 | ABSENT | ABSENT | ||
57 | 9116969 | 4,45 | 3,5 | ||
58 | 6483201 | 8 | 3,5 | ||
59 | 9297481 | 6,95 | 6,95 | ||
60 | 10270923 | 5,8 | ABSENT | ||
61 | 9117168 | 9,3 | 8,55 | ||
62 | 6482151 | 7,9 | 6,1 | ||
63 | 10366219 | 5,85 | 4,95 | ||
64 | 8191125 | 6,65 | 3,55 | ||
65 | 2993401 | 8,65 | 8 | ||
66 | 8995458 | 3,3 | 2,65 | ||
67 | 3560351 | 5,8 | 4,85 | ||
68 | 13861585 | 6,35 | 3,6 | ||
69 | 9297666 | 8,15 | 3,55 | ||
70 | 6152601 | 6,8 | 3,5 | ||
71 | 10361314 | 2 | 2,5 | ||
72 | 10121633 | 6,55 | 5,7 | ||
73 | 8996502 | 7,65 | 6,95 | ||
74 | 7952426 | 4,9 | 4 | ||
75 | 5214701 | 7,4 | 4,65 | ||
Director, | |||||
Demeter-Mohora Ștefan |
CATALOG NOTE simulare | 764.36 Kb |
Burse școlare 2023-2024
Dragi părinți,
Atașăm toate informațiile necesare pentru a aplica pentru bursele școlare.
CERERE BURSĂ 2023 | 463.45 Kb |
ACTE NECESARE RECHIZITE 2023 | 382.47 Kb |
ÎNCEPE ȘCOALA!
Vă așteptăm, cu multă bucurie, la școala noastră dragă!
ÎNCEPE ȘCOALA!
Vă așteptăm, cu multă bucurie, la școala noastră dragă!
Comunicat
Informații proiect POCU/904/6/25, cod SMIS 146587 - profesionalizarea carierei didactice - PROF
Informare privind gradul de vaccinare al personalului angajat la Școala Gimnazială “I.G.Duca” Petroșani
Informare privind gradul de vaccinare al personalului angajat la Școala Gimnazială “I.G.Duca” Petroșani
Rata generală de vaccinare în rândul angajaților Școalii Gimnaziale “I.G.Duca” Petroșani este de 78,1% din totalul celor 110 angajați. Personalul care deține funcții de conducere este vaccinat 100%.
MESAJUL CONDUCERII ȘCOLII CU OCAZIA ÎNCEPERII NOULUI AN ȘCOLAR
Dragi părinți, dragi elevi!
Ne aflăm la începutul unui an şcolar plin de emoţii şi întrebări, la care, cadre didactice, părinţi şi copii, într-o echipă mai unită ca oricând, vom găsi, împreună, cele mai potrivite răspunsuri. Întreaga societate parcurge o situaţie neobişnuită, dificilă, care poate fi depăşită numai prin înţelegerea clară şi asumarea rolului fiecărei părţi implicate în actul de educaţie.
O singură certitudine avem, aceea că întreg personalul Şcolii Gimnaziale “I.G. Duca” pune în centrul atenţiei elevii, formarea şi educarea lor în aşa fel încât să parcurgă cât mai uşor această perioadă şi vom depune toate eforturile pentru ca membrii comunității noastre școlare să fie în siguranță.
Vom încerca să facem tot ceea ce este permis și sigur, iar precauția și atenția noastră vor acoperi toate clasele și toate domeniile vieții școlare. În acest sens vă solicităm sprijinul, ajutorul și cooperarea, convinşi fiind că vom reuși să ne adaptăm noilor provocări.
SĂ AVEM GRIJĂ UNII DE ALȚII!
Elevă de nota 10 la o școală de nota 10
De foarte mulți ani, la Școala Gimnazială ”Ion Gheorghe Duca” Petroșani, se aplică cu succes rețeta succesului, școala noastră fiind printre primele pe județ în ceea ce privește rezultatele la olimpiade, concursuri și examenul de Evaluare Națională. Care este rețeta succesului? Profesori bine pregătiți, elevi motivați și muncitori, părinți care susțin din toate puterile actul educațional. Această triadă a educației este eminamente ingredientul de bază al unei rețete de succes.
Dacă anul trecut eleva Diana Maria Beța prelua cheia succesului de la o altă reprezentantă de seamă a școlii noastre, eleva de nota 10 pe linie Adriana Daniela Nițescu, anul acesta, alături de alți colegi ai ei cu rezultate excepționale, Diana a predat cheia succesului reprezentanților claselor a VII-a. Sperăm că o dată cu cheia succesului, a predat colegilor ei ambiția și puterea ei de muncă, precum și motivația de a fi cei mai buni, la fel ca ea.
Școala noastră are multe motive să se mândrească cu elevii ei, dar acum, mai mult ca oricând, suntem mândri de rezultatele excepționale ale Dianei Beța la examenele de Evaluare Națională, pentru că această tânără minunată este una dintre cele două eleve din județul nostru care a obținut media 10 (zece)!!!
Mulțumim, Diana, mulțumim profesorilor și părinților tăi pentru eforturile voastre conjugate, eforturi care au dus la rezultatele minunate de astăzi!
Sperăm ca exemplul tău să fie urmat de cât mai mulți elevi ai școlii noastre, pentru că noi avem rețeta succesului, ei doar trebuie să o urmeze cu dăruire și ambiție.
Un nou proiect ERASMUS + pentru şcoala noastră dragă!
Avem marea bucurie de a anunţa începerea unui nou proiect ERASMUS + la şcoala noastră, un proiect deosebit prin care noi şi partenerii noştri dorim să arătăm cât de mult iubim natura, muzica şi sportul şi felul unic în care acestea toate ne unesc şi ne dezvoltă.
Ungaria este ţara coordonatoare a proiectului, prin şcoala Várkerti Általános Iskola din Várpalota,www.varkerti.hu , coordonator din partea Ungariei fiind domnul director adjunct Tamás Dobos .
Celelalte şcoli implicate sunt:
- Türi Põhikool, coordonator profesor Merit Puna, Türi Järvamaa, Estonia;
- EB1/PE da Lombada - Ponta do Sol, Madeira, coordonator profesor ROSA LUISA NÓBREGA DA SILVA GASPAR, Portugalia;
- Istituto Comprensivo Giovanni XXIII, Statte, coordonator director profesor Patrizia Nesi, Italia;
- Gimnazjum im.marszalka Jozefa Pilsudskiego w Psarach, coordonator profesor Grazyna Kruczek, Psary, Polonia;
- Şcoala Gimnazială I.G. Duca Petroşani, coordonator profesor Asan Ramona Gabriela, România.
Suplimente învățământ preșcolar
În documentele atașate găsiți spre studiu legea și normele de aplicare pentru obținerea de stimulente învățământ preșcolar
Norme aplicare legea 248/2015 | 29.92 Kb |
Legea 248/2015 | 15.73 Kb |