Anunț concurs pentru postul de îngrijitor

Anunț concurs pentru postul de îngrijitor

Școala Gimnazială Ion Gheorghe Duca Petroșani, cu sediul în Petroșani, str. Șt. O. Iosif nr. 4, județul Hunedoara, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022, respectând prevederile Ordonanței de Urgență nr. 156/2024, după cum urmează:

 

DENUMIREA POSTULUI: îngrijitor

NUMĂRUL POSTURILOR: I post vacant

NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție

COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Personal nedidactic

DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi;40 de ore pe săptămână PERIOADA: nedeterminată

Condițiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 15 la H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/28.10.2022:

  1. are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației

Elvetiene;

  1. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  2. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr, 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  3. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  4. îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  5. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
  6. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
  7. nu a comis infracțiunile prevăzute la art. I alin. (2) din Legea nr. 1 18/2019 privind Registru] național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (l) lit. h).

Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt: Studii: gimnaziu, școală profesională, liceu

Vechimea în muncă: nu este cazul

Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:

  1. formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care atestă nivelul studiilor;
  5. copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă;
  6. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  8. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin, (2) din Legea nr. I I 8/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  9. Curriculum Vitae, model comun european.

Calendarul de desfă urare a concursului ce va fi or anizat la sediul institutiei:

Nr.

crt.

Activități

Data și ora

 

 

1.

Publicarea anuntului

01.04.2025

 

2.

Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Școala Gimnazială Ion Gheorghe Duca Petroșani, cu sediul în Petroșani, str. Șt,

O. Iosif nr. 4, 'udetul Hunedoara

Termen-limită:

02.04.2025 -15.04.2025, ora 8,00-16.00

 

3.

Selecția dosarelor de către membrii comisiei de concurs

16.04.2025, ora 1 1,00

 

4.

Afișarea rezultatelor selecției dosarelor

17.04.2025, ora 12.00

 

5.

Depunerea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor

17.04.2025, ora 12.OO-14.OO

 

6.

Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor

17.04.2025, ora 16,00

 

7.

Susținerea probei practice

28.04.2025, ora 08-00-1 1 .OO

 

8.

Afișarea rezultatului probei practice

28.04.2025, ora 1200

 

9.

Depunerea contestațiilor privind rezultatele probei practice

28.04.2025, ora 12.00-14.00

 

10.

Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor

28.04.2025, ora 16.00

 

11.

Susținerea interviului

29.04.2025, ora 08.00 -l I .OO

 

12.

Comunicarea rezultatelor după susținerea interviului

29.04.2025, ora 12.00

 

13.

Depunerea contestațiilor privind rezultatul interviului

29.04.2025, ora 12.00-14.00

 

14.

Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor

29.04.2025, ora 16.00

 

15.

Afișarea rezultatului final al concursului

30.04.2025, ora 9.00

             

BIBLIOGRAFIA la concursul organizat în vederea ocupării postului

1. Legea sănătății și securității in muncă nr. 319/2006 cu modificările și completările ulterioare;

CAP.IV- Obligațiile lucrătorilor

CAP. V- Supravegherea sănătății

CAP VI- Comunicarea, cercetarea, înregistrarea și raportarea evenimentelor CAP VII- Grupuri sensibile la riscuri

2.Legea nr.307/ 2006 privind apărarea împotriva incendiilor, publicată în Monitorul Oficial nr.

663/ 21.07.2006, cu modificările și completările ulterioare.

CAP II- Obligații privind apărarea împotriva incendiilor

3.Legea 53/ 2003 actualizată- codul muncii „răspunderea disciplinară" (art.247- art.252);

4.Regulamentul cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar2024;Titlul IV- Personalul unităților de invățământ; Cap. 2 : Personalul nedidactic;

TEMATICA la concursul organizat în vederea ocupării postului

TEMA 1 : Obligațiile și reponsabilitățile lucrătorului

TEMA 2: Securitatea și sănătatea muncă

TEMA 3 : Comunicarea, cercetarea, înregistrarea și raportarea evenimentelor

TEMA 4: Obligații privind apărarea împotriva incendiilor

TEMA 5: Norme generale ale personalului contractual

TEMA 6: Răspunderea disciplinară

TEMA 7:Activitatea personalului nedidactic prevăzută în ROFUIP

Informații suplimentare se pot obține la telefon: 0254542342, la adresa de email:igduca.petrosani@yahoo.cołn și pe website: https://igducapetrosani.ro, persoană de contact: Muntoiu Ionela, având funcția de secretar,

Director

Prof. Demeter Ștefan

Anunț concurs îngrijitor 2025
1.46 Mb

Calendarul înscrierii în clasa pregătitoare

  • Calendarul înscrierii în clasa pregătitoare
  • Calendarul înscrierii în clasa pregătitoare
  • Calendarul înscrierii în clasa pregătitoare
  • Calendarul înscrierii în clasa pregătitoare
Dragi părinți, vă transmitem informațiile despre înscrierea în clasa pregătitoare, conform paginii Ministerul Educației - România!
Sperăm să ne alegeți, ca în fiecare an!
A fost aprobat Calendarul de înscriere în învățământul primar pentru anul școlar 2025-2026.
 
În imaginile de mai jos, regăsiți forma finală a acestuia.
Câteva informații importante :
Copiii care împlinesc 6 ani până la 31 august 2025, inclusiv, trebuie să fie înscriși în clasa pregătitoare.
Copiii care împlinesc 6 ani în perioada 1 septembrie - 31 decembrie 2025, inclusiv, pot fi înscriși în clasa pregătitoare în baza unei recomandări (dacă au frecventat grădinița), respectiv a unei evaluări (dacă nu au frecventat grădinița sau se întorc din străinătate) în vederea înscrierii în învățământul primar.
Evaluarea copiilor aflați în această situație se va face în perioada 10 – 27 martie 2025.
Pentru copiii care au frecventat grădinița recomandarea este eliberată de către grădinița frecventată. Modelul de cerere pentru solicitarea recomandării va fi afișat pe 7 martie pe canalele de comunicare ale inspectoratelor școlare/Inspectoratului Școlar al Municipiului București și ale grădinițelor.
Pentru copiii care nu au frecventat grădinița sau au revenit din străinătate evaluarea pentru obținerea recomandării se face de către centrele județene de resursă și asistență educațională (CJRAE)/ Centrul Municipiului București de Resurse și Asistență Educațională (CMBRAE). Modelul de cerere pentru evaluarea dezvoltării copiilor va fi afișat de CJRAE/CMBRAE pe 7 martie.
Toate unitățile de învățământ au obligația de a oferi informații referitoare la procedura de înscriere a copiilor în învățământul primar, indiferent dacă părinții fac parte sau nu din circumscripția respectivă.

Informații utile pentru înscrierea în clasa pregătitoare

Informații utile pentru înscrierea în  clasa pregătitoare

  Pentru anul școlar 2025-2026,  Școala Gimnazială I.G. Duca Petroșani își propune realizarea a trei clase pregătitoare, după cum urmează:

Nr.

crt.

Unitatea de învățământ

Număr

clase

Număr

locuri

Alternativa

1.

Școala Gimnazială I.G. Duca Petroșani

3

        66

Tradițional

 

Completarea de către părinți a cererilor-tip de înscriere în clasa pregătitoare se poate face online sau la Școala Gimnazială I.G. Duca Petroșani, în perioada

 

31.03.2025 - 06.05.2025,

în intervalul orar 8.00 - 18.00 (luni-joi), 8.00 - 17.00 (vineri)

Acte necesare înscrierii:

         - Cerere-tip de înscriere 

         - Actul de identitate al părintelui/tutorelui legal - copie și original

         - Certificatul de naștere al copilului - copie și original

         - Documentul care atestă dezvoltarea psihosomatică corespunzătoare pentru parcurgerea clasei pregătitoare (acolo unde este cazul).

- Recomandare de înscriere în clasa pregătitoare (acolo unde este cazul).

         - Alte documente care să ateste îndeplinirea criteriilor generale și/sau specifice (acolo unde este cazul).

          

CRITERII GENERALE ȘI SPECIFICE

ÎNSCRIERE CLASA PREGĂTITOARE

AN ŞCOLAR 2025-2026

            Criteriile generale de departajare, care se aplică în situaţia prevăzută la art. 10, alin.1 , sunt următoarele:

  • Existenţa unui certificat medical de încadrare în grad de handicap a copilului;
  • Existenţa unui document care dovedeşte că este orfan de  ambii părinţi. Situaţia copilului care provine de la o casă de copii/un centru de plasament/plasament familial se asimilează situaţiei copilului orfan de ambii părinţi.
  • Existenţa unui document care dovedeşte că este orfan de un singur părinte.
  • Existenţa unui frate /a unei surori înmatriculat/înmatriculate în unitatea de învăţământ respectivă.

           Criteriile specifice de departajare propuse la înscrierea în învățământul primar pentru anul școlar 2025-2026 sunt următoarele:

 

Nr.crt.

Criteriul specific

Lista documentelor care sa dovedeasca indeplinirea criteriului

1

Copilul a frecventat grădiniţa  la Școala Gimnazială I.G.Duca Petroșani

 Adeverință eliberată de către unitatea de învățământ

2

 Locul de muncă al unui  părinte/părinților  este în circumscripția școlară

 Adeverința de la locul de muncă  al părinților

3

 Copilul are bunici care locuiesc   în circumscripția  școlară

- Declarație pe proprie răspundere a bunicilor cu privire la faptul că au copilul în grijă.

 - Carte de identitate a bunicilor

4

Copilul are părinți cadre didactice/personal auxiliar sau nedidactic angajat în unitatea de învățământ

Adeverință eliberată de către unitatea de învățământ

 

 

Notă: Am atașat acestui anunț un document cu străzile care aparțin de școala noastră.

 

 

CIRCUMSCRIPȚII 2025
1.17 Mb

„Sprijin educațional pentru preșcolarii și elevii dezavantajați din învățământul de stat preșcolar, primar și gimnazial”

„Sprijin educațional pentru preșcolarii și elevii dezavantajați din învățământul de stat preșcolar, primar și gimnazial”

 Proiect cofinațat din Fondul Social European+ prin “Programul Incluziune și Demnitate Socială 2021-2027” Cod My SMIS 319029

       Vă atașăm, spre luare la cunoștință, informațiile despre proiectul dedicat sprijinului educațional pentru preșcolarii și elevii dezavantajați:

 

Beneficiar: Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene/Direcția de Implementare Măsuri Sociale

Obiectivul general al proiectului: Obiectivul general al proiectului constă în creșterea calității vieții prin acordarea de tichete sociale pe suport electronic pentru sprijinul educațional în vederea achiziționării de materiale școlare de care beneficiază preșcolarii și elevii dezavantajați, în acord cu prevederile Ordonanței de Urgență nr. 83 din 12 octombrie 2023, cu modificările și completările ulterioare, privind unele măsuri pentru susținerea preșcolarilor și elevilor dezavantajați care beneficiază de sprijin educațional pe bază de tichete sociale pe suport electronic acordate din fonduri externe nerambursabile și luarea unor măsuri în domeniul educației.

Obiectiv specific al proiectului:

  1. Obiectivul specific al proiectului consta în acordarea de sprijin material pe bază de tichete sociale pe suport electronic pentru categoriile cele mai defavorizate grup țintă eligibil ce respectă prevederile Ordonanței de Urgență nr. 83/2023, cu modificările și completările ulterioare
  2. Acordarea prin tichete sociale pe suport electronic de materiale școlare, rechizite necesare frecventării școlii, articole de papetărie, caiete, stilouri  cât și alte articole necesare în școli și grădinițe, precum și articole de vestimentație necesare frecventarii școlii și grădiniței.
  3. Reducerea numărului de elevi care abandonează timpuriu din cauza precarității materiale.
  4. Consolidarea coeziunii sociale și reducerea sărăciei extreme prin distribuirea de materiale școlare, precum și a articolelor de vestimentație.

Obiectivul tematic al proiectului:

Pentru a atenua riscul de părăsire timpurie a școlii, a fost aprobată „Schema naţională de sprijin pentru preşcolarii şi elevii dezavantajaţi 2023-2027” (S.N.S.E.D 2023-2027), implementată prin Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 83/2023, finanțată potrivit regulilor de eligibilitate ale Programului Incluziune și Demnitate Socială 2021-2027.

Valoarea totala a proiectului:  537.343.200,00 din FSE+

Durata proiectului: 4 ani

Proiect Sprijin
213.22 Kb

DECLARAȚII DE INTERESE

DECLARAȚII DE INTERESE

Pentru anul școlar 2024- 2025, cadrele didactice au depus declarațiile de interese, conform ordinului nr. nr. 3.051 din 11 ianuarie 2024.

Interese
2.03 Mb
Declarații interese 2
6.22 Mb
Declarații interese 1
7.29 Mb
Declarații de interese 4
3.26 Mb
Declarații de interese 3
4.52 Mb

CONCURS POSTURI VACANTE

CONCURS POSTURI VACANTE

ANUNŢ

Școala Gimnazială ”I.G.DUCA” Petroșani, în baza prevederilor Legii Învățămîntului Preuniversitar nr. 198/2023 cu modificările și completările ulterioare, în conformitate cu prevederile OME nr. 6170/2024 privind metodologia de organizare şi desfăşurare a concursurilor de ocupare a posturilor didactice/catedrelor care se vacantează pe parcursul anului şcolar în unităţile de învăţământ preuniversitar de stat,  organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi didactice devenite vacante după începerea anului şcolar 2024-2025:

 

Nr. Crt.

 

Unitatea de învățământ

 

Postul/catedra

 

Statut post (vacant /rezervat)

 

Nivel

 

Viabilitate

Necesită proba practică /orală /avize /atestate

1.

Școala Gimnazială I.G. Duca Petroșani

Profesor-educator

Rezervat

Gimnaziu

Până la 31.08.2025

Inspecție specială la clasă

2.

Școala Gimnazială I.G. Duca Petroșani

Profesor-educator

Vacant

Gimnaziu

Până la 31.08.2025

Inspecție specială la clasă

3.

Școala Gimnazială I.G. Duca Petroșani

Muzică instrumental-pian

Vacant

Primar-gimnaziu

Până la 31.08.2025

Probă practică

 

Condiții de înscriere conform art. 7 alin. 2-4 din Metodologia OME nr. 6170/2024.

Dosarele vor fi întocmite pe baza cererii tip de înscriere la concurs – anexa nr. 1 la Metodologia OME nr. 6170/2024.

Înscrierea candidaților se face la secretariatul Școlii Gimnaziale I.G. Duca Petroșani, în perioada 12.09.2024 – 13.09.2024.

                                       CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI

Nr.

Data

Etapa

Locul

Ora

Observații

1

11.09.2024

Publicarea anunțului și a calendarului de desfășurare a concursului

Școala Gimnazială ,,I.G.Duca” Petroșani,

Web site:

10:00

 

2

12.09.2024-13.09.2024

Înscrierea candidaților

Secretariat - Școala Gimnazială ,,I.G.Duca” Petroșani,

 

9:00 – 13:00

Conform Anexei 1 la Metodologie OME nr. 6170/2024

3

16.09.2024

Verificarea dosarelor de concurs

Școala Gimnazială ,,I.G.Duca” Petroșani,

 

10:00-14:00

 

4

16.09.2024

Depunerea contestațiilor

Secretariat - Școala Gimnazială ,,I.G.Duca” Petroșani,

 

14:00-16:00

 

5

17.09.2024

Publicarea listei candidaților admiși pentru susținerea probelor de concurs, a graficului inspecțiilor speciale la clasă

Școala Gimnazială ,,I.G.Duca” Petroșani

11:00

 

6

18.09.2024

Desfășurarea inspecțiilor speciale la clasă

Școala Gimnazială ,,I.G.Duca” Petroșani

10:00-15:00

 

7

19.09.2024

Publicarea listei candidaților admiși pentru susținerea probei scrise

Școala Gimnazială ,,I.G.Duca” Petroșani

10:00

 

8

24.09.2024

Desfășurarea probei scrise

Școala Gimnazială ,,I.G.Duca” Petroșani

09:00-13:00

 

9

24.09.2024

Afișarea rezultatelor

Școala Gimnazială ,,I.G.Duca” Petroșani

16:00

 

10

25.09.2024

Înregistrarea contestațiilor

Secretariat - Școala Gimnazială ,,I.G.Duca” Petroșani,

 

10:00-12:00

 

11

26.09.2024

Soluționarea contestațiilor

Școala Gimnazială ,,I.G.Duca” Petroșani

14:00-15:00

 

12

27.09.2024

Afișarea rezultatelor finale

Școala Gimnazială ,,I.G.Duca” Petroșani

11:00

 

 

 

 

 

Director,

Prof. Demeter Mohora Ștefan

 

Bibliografie concurs profesor educator
13.11 Kb
Bibliografie concurs pian
13.93 Kb
ANUNȚ CONCURS SEPTEMBRIE 2024
170.04 Kb

CERERE DE OFERTĂ

CERERE DE OFERTĂ

Schema de Granturi: Programul Național pentru Reducerea Abandonului Școlar

Beneficiar: Școala Gimnazială I.G. Duca Petroșani

Titlul proiectului: “Educația  este importantă pentru toți”

Contract de finanțare nr. 1970/19/23.05.2024

CERERE DE OFERTĂ

nr. 5 din data 31.08.2024

Achiziția unui workshop destinat îmbunătățirii calității practicilor de predare, a  cadrelor didactice pentru reducerea abandonului școlar

 

 

Școala Gimnazială I.G. Duca Petroșani implementează, in calitate de beneficiar, proiectul „Educația  este importantă pentru toți” ,Contract de finanțare nr. 1970/19/23.05.2024 în cadrul Schemei de Granturi Programul Național pentru Reducerea Abandonului Școlar, parte a Planului Național pentru Redresare și Reziliență al României (PNRR) şi intenționează să utilizeze o parte din fonduri pentru achiziția serviciilor pentru care a fost emisă prezenta cerere de ofertă.

 

În acest sens, sunteti invitaţi să trimiteţi oferta dumneavoastră de preţ pentru următoarele servicii:

           

Nr. Crt.

Descrierea serviciilor

UM

Cantitate

1.

Workshop destinat îmbunătățirii calității practicilor de predare, a  cadrelor didactice pentru reducerea abandonului școlar pentru  30 de persoane

buc

1

2

Servicii de deplasare pentru cadrele didactice participante la formare tur -retur

buc

1

3

Servicii de  cazare  pentru  30 de  personae participante   la cursul de formare pentru două nopți

 

buc

1

4

Servicii  de masă pentru  30 persoane participante   la cursul de formare

buc

1

 

 

Specificații tehnice solicitate pentru fiecare componentă a serviciilor:

 

Denumirea serviciilor: Workshop destinat îmbunătățirii calității practicilor de predare, a  cadrelor didactice pentru reducerea abandonului școlar

 

Obiectivul serviciilor: Workshop  destinat îmbunătățirii calității practicilor de predare, a  cadrelor didactice pentru reducerea abandonului școlar, cu servicii aferente  de transport, cazare și masă pentru 30 de participanți.

Activități

Workshop pe durata a trei zile destinat îmbunătățirii calității practicilor de predare, a  cadrelor didactice pentru reducerea abandonului școlar, în cadrul activităților cuprinse în cererea de  finanțare din cadrul proiectului.

Livrabile

  1. Workshop pe durata a trei zile cu durata totală de 12 ore, finalizat cu certificat de participare, organizat de către formator autorizat/acreditat, destinat îmbunătățirii calității practicilor de predare, a  cadrelor didactice pentru reducerea abandonului școlar în cadrul proiectului PNRAS- Runda 2, cu titlul “Educația  este importantă pentru toți”;
  2. Servicii de transport la locația în care se va desfășura cursul;
  3. Servicii de  cazare la locația în care se va desfășura cursul sau în apropiere;
  4. Servicii de masă pentru cadrele didactice și personal auxiliar  la cursuri  de formare;

 

Perioadă de implementare/ Durata serviciilor

  3 zile, 12 ore de workshop, desfășurate până la data de 30.11.2024

Locație

Județul Hunedoara/ județe limitrofe

Raportare

În termen de 10 zile lucrătoare  de la finalizare

Facilități oferite de Beneficiar

-

Drepturi de proprietate intelectuală. Toate documentele elaborate sau pregătite de către Prestator pentru Beneficiar în cursul îndeplinirii serviciilor vor avea caracter confidențial și vor deveni și rămâne proprietatea absolută a Beneficiarului. Prestatorul va transmite toată această documentație către Beneficiar până la termenul final stabilit prin Contract sau până la expirarea acestuia.

 

Valoarea totală a  achiziţiei  conform bugetului  proiectului  este de: 50000  lei fără TVA.

 

Oferta dumneavoastră, în formatul indicat în Anexa la prezenta Cerere de Ofertă, va fi depusă în conformitate cu termenii şi condiţiile de prestare precizate și va fi trimisă la:

Adresa: str. Șt.O. Iosif, nr.4

Telefon/Fax 0254542342/0254542342

E-mail: stefan40demeter@yahoo.com; igduca.petrosani@yahoo.com

Persoană de contact: Demeter Ștefan

Se acceptă oferte transmise în original, prin e-mail.

 

Preţul total ofertat trebuie să includă orice alte costuri necesare prestării serviciilor la locațiile de desfășurare a acestora. Oferta va fi exprimată în Lei, iar TVA va fi indicat separat (5%, 9% sau 19%, dupa cum este aplicabil).

Prestarea se realizează până la  data de 30.11.2024.

Plata facturii se va efectua în lei, 100% la prestarea efectivă a serviciilor, pe baza facturii Prestatorului şi a procesului - verbal de recepţie.

Oferta dvs. trebuie să fie însoțită de o copie a Certificatului de Înregistrare sau a Certificatului Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului din care să rezulte numele complet, sediul și domeniul de activitate.

Vă informăm asupra: (i) obligației noastre, în calitate de autoritate contractantă, de a aplica prevederile Instrucțiunii nr. 6/30.08.2022 emisă de Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, referitoare la colectarea și accesul la datele privind beneficiarii reali ai destinatarilor fondurilor/contractanților din cadrul PNRR și, totodată, asupra (ii) obligației dvs. de a transmite datele și informațiile cu privire la beneficiarii reali ai destinatarilor fondurilor alocate din PNRR, înaintea semnării contractului de achiziție. În acest din urmă caz, se va semna, în mod obligatoriu, înaintea semnării contractului de achiziție, o declarație pe propria răspundere care va conține datele privind beneficiarii reali (cel puțin nume, prenume și data nașterii). Această obligație va fi aplicabilă inclusiv subcontractorilor.

 

Doar ofertele depuse de ofertanți calificați și care îndeplinesc cerințele tehnice care vor fi evaluate prin  compararea serviciile și a preţurilor. Contractul se va acorda firmei care îndeplinește toate specificațiile tehnice solicitate și care oferă preţul cel mai mic.

Vă rugăm să transmiteți oferta dvs. prin depunere direct la adresa menționată mai sus sau prin e-mail , până cel târziu la data de 15.09.2024, ora 20.00.

Selecția

Orice potențial ofertant are dreptul de a solicita clarificări legate de prezenta cerere de ofertă, până cel târziu cu o zi înainte de data limită de depunere a ofertelor, prin transmitere direct la dresa menționată mai sus sau prin e-mail, a solicitărilor de clarificări.

Oferta dvs. trebuie să fie valabilă timp de 90 de zile de la data limită pentru transmiterea ofertei.

Vă rugăm să confirmați în scris primirea prezentei Cereri de ofertă şi să menţionaţi dacă urmează să depuneţi o ofertă sau nu.

           

Nume : Demeter Ștefan

Funcție: Manager de proiect

 

CERERE DE OFERTĂ PNRAS
324.37 Kb

REPARTIȚIE CLASE PREGĂTITOARE AN ȘCOLAR 2024-2025

  • REPARTIȚIE CLASE PREGĂTITOARE AN ȘCOLAR 2024-2025
  • REPARTIȚIE CLASE PREGĂTITOARE AN ȘCOLAR 2024-2025
  • REPARTIȚIE CLASE PREGĂTITOARE AN ȘCOLAR 2024-2025
  • REPARTIȚIE CLASE PREGĂTITOARE AN ȘCOLAR 2024-2025
  • REPARTIȚIE CLASE PREGĂTITOARE AN ȘCOLAR 2024-2025

Repartiția elevilor din clasele pregătitoare este afișată la la avizierul de la sediul nou, str. Șt.O.Iosif nr.4

Lista elevilor admiși în clasa pregătitoare, pentru anul școlar 2024- 2025. Orarul înscrierilor pentru etapa a II-a

Lista elevilor admiși în clasa pregătitoare, pentru anul școlar 2024- 2025.  Orarul înscrierilor pentru etapa a II-a

   În cadrul primei etape de înscriere și repartizare în clasa pregătioare, am avut un număr de 107 elevi înscriși, pe cele 110 locuri aprobate. Ca urmare, pentru că au fost respectate criteriile de înscriere, toate dosarele au fost validate și toți copiii au fost admiși, urmând ca din toamnă să fie elevii școlii noastre dragi.

  În cea de-a doua etapă, mai avem încă 3 locuri libere, așa că vă așteptăm sa vă înscrieți la școala noastră dragă! 

Liste pregătitoare 2024- 2025
543.32 Kb

Elevii admiși la secția de muzică, an școlar 2024- 2025

   În data de 27 mai 2024 a avut loc examenul de selecție a viitorilor elevi pentru secția de muzică a școlii. Elevii admiși sunt: 

1. CĂLDĂRAR LENO - DANIEL- PIAN

2. FELVINCZI SARA ELENA - VIOARĂ

3. GHEJU RENE - VIOARĂ

4. LUCA IRINA IOANA - VIOARĂ

5. TĂTARU KEVIN CRISTIAN - PIAN

6. TODEA - DICONI IOANA MĂDĂLINA - PIAN

   Mult succes tuturor!

CATALOG NOTE - Simularea examen de Evaluare naţională pentru absolvenţii clasei a VIII-a 2024

Simularea examen de Evaluare naţională pentru absolvenţii clasei a VIII-a 2024
    Sesiunea 2024      
           
    CATALOG NOTE      
           
           
  Nr. Crt Cod anonimizare Nota limba română Nota matematică  
    9185430 9,2 8,3  
  1 2965201 5,15 5  
  2 10446102 4,3 3,5  
  3 9185530 4,65 2,5  
  4 8190798 7,3 5,15  
  5 8978813 7,9 7,05  
  6 8979065 5,55 3,15  
  7 8980429 7,3 5,35  
  8 9171661 8,2 6  
  9 8816448 7,85 5,25  
  10 9112730 6,75 5,95  
  11 9185574 8,05 6,9  
  12 9297203 6,95 3,7  
  13 11109114 7 3,55  
  14 11171616 ABSENT ABSENT  
  15 8908929 7 7,05  
  16 8989890 8,1 7,95  
  17 2967251 6,85 3,25  
  18 8992992 6,95 8,05  
  19 9113029 5,6 5  
  20 9113172 5,45 3,5  
  21 8993198 6,05 4,35  
  22 5201301 9,25 7,95  
  23 8990076 5,9 5,15  
  24 9483928 8,35 8,2  
  25 11109150 7,35 7,35  
  26 13457644 4,8 2,5  
  27 2972501 8,6 8,65  
  28 9113630 4,75 3,1  
  29 9113758 4,8 1,5  
  30 8990674 8,1 6,95  
  31 11109202 6,7 3,6  
  32 9113918 6,45 4,55  
  33 8991169 7,7 5,65  
  34 9496652 8,7 7,45  
  35 8992525 7,35 5,55  
  36 8695697 6,25 5,35  
  37 14751191 4,8 3,5  
  38 6487151 7,8 4,65  
  39 9297347 7,4 6,95  
  40 9115082 6,9 3,4  
  41 2974951 6,9 5,15  
  42 2976851 6,35 6,3  
  43 9115444 6,95 6,75  
  44 7951557 9,3 8,4  
  45 8992814 3,85 2,5  
  46 8591878 6,2 5,65  
  47 2946101 4,9 3  
  48 9483975 5,95 3,5  
  49 8993683 6,4 3,8  
  50 8824390 4,4 ABSENT  
  51 2987001 8,5 9  
  52 7925630 5,65 4,5  
  53 8264778 3,1 3,65  
  54 9115997 7,25 4,75  
  55 8994471 6,7 6,1  
  56 8352599 ABSENT ABSENT  
  57 9116969 4,45 3,5  
  58 6483201 8 3,5  
  59 9297481 6,95 6,95  
  60 10270923 5,8 ABSENT  
  61 9117168 9,3 8,55  
  62 6482151 7,9 6,1  
  63 10366219 5,85 4,95  
  64 8191125 6,65 3,55  
  65 2993401 8,65 8  
  66 8995458 3,3 2,65  
  67 3560351 5,8 4,85  
  68 13861585 6,35 3,6  
  69 9297666 8,15 3,55  
  70 6152601 6,8 3,5  
  71 10361314 2 2,5  
  72 10121633 6,55 5,7  
  73 8996502 7,65 6,95  
  74 7952426 4,9 4  
  75 5214701 7,4 4,65  
           
      Director,    
      Demeter-Mohora Ștefan  
CATALOG NOTE simulare
764.36 Kb

Burse școlare 2023-2024

  • Burse școlare 2023-2024
  • Burse școlare 2023-2024
  • Burse școlare 2023-2024
  • Burse școlare 2023-2024
  • Burse școlare 2023-2024
  • Burse școlare 2023-2024
  • Burse școlare 2023-2024
  • Burse școlare 2023-2024
  • Burse școlare 2023-2024
  • Burse școlare 2023-2024

Dragi părinți, 

Atașăm toate informațiile necesare pentru a aplica pentru bursele școlare. 

CERERE BURSĂ 2023
463.45 Kb
ACTE NECESARE RECHIZITE 2023
382.47 Kb

ÎNCEPE ȘCOALA!

ÎNCEPE ȘCOALA!

Vă așteptăm, cu multă bucurie, la școala noastră dragă!

ÎNCEPE ȘCOALA!

Vă așteptăm, cu multă bucurie, la școala noastră dragă!

Comunicat

Informații proiect POCU/904/6/25, cod SMIS 146587 - profesionalizarea carierei didactice - PROF

http://ccdhunedoara.ro/?a=83

Informare privind gradul de vaccinare al personalului angajat la Școala Gimnazială “I.G.Duca” Petroșani

Informare privind gradul de vaccinare al personalului angajat la Școala Gimnazială “I.G.Duca” Petroșani

 

Rata generală de vaccinare în rândul  angajaților Școalii Gimnaziale “I.G.Duca” Petroșani este de 78,1% din totalul celor 110 angajați. Personalul care deține funcții de conducere este vaccinat 100%.

MESAJUL CONDUCERII ȘCOLII CU OCAZIA ÎNCEPERII NOULUI AN ȘCOLAR

MESAJUL CONDUCERII ȘCOLII CU OCAZIA ÎNCEPERII NOULUI AN ȘCOLAR

Dragi părinți, dragi elevi!

Ne aflăm la începutul unui an şcolar plin de emoţii şi întrebări, la care, cadre didactice, părinţi şi copii, într-o echipă mai unită ca oricând, vom găsi, împreună, cele mai potrivite răspunsuri. Întreaga societate parcurge o situaţie neobişnuită, dificilă, care poate fi depăşită numai prin înţelegerea clară şi asumarea rolului fiecărei părţi implicate în actul de educaţie.

 O singură certitudine avem, aceea că întreg personalul Şcolii Gimnaziale “I.G. Duca” pune în centrul atenţiei elevii, formarea şi educarea lor în aşa fel încât să parcurgă cât mai uşor această perioadă  şi vom depune toate eforturile pentru ca membrii comunității noastre școlare să fie în siguranță.

Vom încerca să facem tot ceea ce este permis și sigur, iar precauția și atenția noastră vor acoperi toate clasele și toate domeniile vieții școlare. În acest sens vă solicităm sprijinul, ajutorul și cooperarea, convinşi fiind că vom reuși să ne adaptăm noilor provocări.

SĂ AVEM GRIJĂ UNII DE ALȚII!

Elevă de nota 10 la o școală de nota 10

Elevă de nota 10 la o școală de nota 10

De foarte mulți ani, la Școala Gimnazială ”Ion Gheorghe Duca” Petroșani, se aplică cu succes rețeta succesului, școala noastră fiind printre primele pe județ în ceea ce privește rezultatele la olimpiade, concursuri și examenul de Evaluare Națională. Care este rețeta succesului? Profesori bine pregătiți, elevi motivați și muncitori, părinți care susțin din toate puterile actul educațional. Această triadă a educației este eminamente ingredientul de bază al unei rețete de succes.

Dacă anul trecut eleva Diana Maria Beța prelua cheia succesului de la o altă reprezentantă de seamă a școlii noastre, eleva de nota 10 pe linie Adriana Daniela Nițescu, anul acesta, alături de alți colegi ai ei cu rezultate excepționale, Diana a predat cheia succesului reprezentanților claselor a VII-a. Sperăm că o dată cu cheia succesului, a predat colegilor ei ambiția și puterea ei de muncă, precum și motivația de a fi cei mai buni, la fel ca ea.

Școala noastră are multe motive să se mândrească cu elevii ei, dar acum, mai mult ca oricând, suntem mândri de rezultatele excepționale ale Dianei Beța la examenele de Evaluare Națională, pentru că această tânără minunată este una dintre cele două eleve din județul nostru care a obținut media 10 (zece)!!!

Mulțumim, Diana, mulțumim profesorilor și părinților tăi pentru eforturile voastre conjugate, eforturi care au dus la rezultatele minunate de astăzi!

Sperăm ca exemplul tău să fie urmat de cât mai mulți elevi ai școlii noastre, pentru că noi avem rețeta succesului, ei doar trebuie să o urmeze cu dăruire și ambiție.

Un nou proiect ERASMUS + pentru şcoala noastră dragă!

ERASMUS + Project : "LIKE the naturE – tRAdition – Sport – MUSic!"

Avem marea bucurie de a anunţa începerea unui nou proiect ERASMUS + la şcoala noastră, un proiect deosebit prin care noi şi partenerii noştri dorim să arătăm cât de mult iubim natura, muzica şi sportul şi felul unic în care acestea toate ne unesc şi ne dezvoltă.

  Ungaria este ţara coordonatoare a proiectului, prin şcoala Várkerti Általános Iskola din Várpalota,www.varkerti.hu , coordonator din partea Ungariei fiind domnul director adjunct Tamás Dobos .

Celelalte şcoli implicate sunt:

  • Türi Põhikool, coordonator profesor Merit Puna, Türi Järvamaa, Estonia;
  • EB1/PE da Lombada - Ponta do Sol, Madeira, coordonator profesor  ROSA LUISA NÓBREGA DA SILVA GASPAR, Portugalia;
  • Istituto Comprensivo Giovanni XXIII, Statte, coordonator director profesor Patrizia Nesi, Italia;
  • Gimnazjum im.marszalka Jozefa Pilsudskiego w Psarach, coordonator profesor Grazyna Kruczek, Psary, Polonia;
  • Şcoala Gimnazială I.G. Duca Petroşani, coordonator profesor Asan Ramona Gabriela, România.

   

Suplimente învățământ preșcolar

În documentele atașate găsiți spre studiu legea și normele de aplicare pentru obținerea de stimulente învățământ preșcolar

Norme aplicare legea 248/2015
29.92 Kb
Legea 248/2015
15.73 Kb

Situatii scolare elevi

Recupaerare parola uitata

Calendar evenimente Mai

Nu sunt evenimente pentru luna Mai
http://www.hotmail.com

Ne gasiti si pe Facebook